شناسهٔ خبر: 24284153 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

گردآوری مجموعه آثار آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در نرم‌افزار «نور»

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی گفت: متن ۷۴ عنوان کتاب در ۹۱ جلد از آثار ایشان به زبان‌های فارسی و عربی در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین، مهدی اکبرزاده با اشاره به اینکه دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب منتشر کرده‌است، اظهار کرد: اکثر آثار در غرفه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ارائه شد.

وی بابیان اینکه مجموعه آثار ایشان در نرم‌افزار «نور» گردآوری شده‌است، افزود: متن ۷۴ عنوان کتاب در ۹۱ جلد از آثار ایشان به زبان‌های فارسی و عربی و با موضوعاتی چون امام‌زمان(عج)، امام حسین(ع)، تربیتی، حدیث، احکام و غیره در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده‌است.

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاکید براینکه متن قرآن کریم با ترجمه در این نرم‌افزار آورده ‌شده‌است، تصریح کرد: این نرم‌افزار قابلیت‌های پژوهشی و امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن دارد.

وی به برخی از آثار دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی اشاره و ابراز کرد: «تجلی توحید در نظام امامت»، «بهار بندگی»، «وابستگی جهان به امام زمان(عج)»، «فروغ ولایت» و «پاسخ ده پرسش» ازجمله آثار به‌شمار می‌روند.

اکبرزاده بابیان اینکه کتاب «دیدارها و رهنمودها» متن رهنمودهای ایشان در دیدار با اقشار مختلف مردم است، ابراز کرد: بخش کوچکی از دیدارهای متنوع آیت‌الله صافی گلپایگانی با روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و غیره در این کتاب گردآوری شده‌است.

وی کتاب «تجلی توحید در نظام امامت» را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: این کتاب دوازهمین شماره از سلسله مباحث امام و مهدویت ایشان است که به همت انتشارات مسجد مقدس جمکران به چاپ رسیده‌است.

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاکید براینکه کتاب مذکور در ۴ گفتار تبیین شده‌است، تصریح کرد: تجلی توحید در کل رسالات انبیا و معارف و شرایع آسمانی، تجلی توحید در اسلام، تجلی توحید در نظام امامت و تجلی توحید در امامت حضرت مهدی(عج) در این کتاب ذکر شده‌است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

نظر شما