شناسهٔ خبر: 24284126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پورموسوی: دوست ندارم در تیمی با روحیه بازنده کار کنم/ تمام بازیکنانم مقصر شکست مقابل استقلال هستند

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، سیداکبر پورموسوی پس از شکست 4 بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فقط به یک دلیل در نشست خبری شرکت کردم تا از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی کنم. شکست سنگین و دور از انتظاری بود و کسی نمی‌توانست این شکست را پیش‌بینی کند.

وی ادامه داد: من برای آرامش تیمم نمی‌خواستم در نشست خبری بعد از بازی شرکت کنم، اما برای اینکه عذرخواهی کنم و در خصوص شکست توضیح بدهم، تصمیم گرفتم به نشست خبری بیایم و پاسخگوی سؤالات باشم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به چهار گلی که تا دقیقه 17 به ثمر رسید و سه گل سهم استقلال بود و تنها یک گل سهم تیم او شد، تصریح کرد: ما گل اول را خیلی بد خوردیم و گل دوم همه چیز را کامل کرد. البته سریع توانستیم یک گل بزنیم تا بلکه به بازی برگردیم، اما گل سوم را دریافت کردیم. دریافت گل سوم از تیمی که این همه بازیکن باتجربه دارد آن هم در حالی که با بازیکنان در خصوص حساسیت این بازی صحبت کرده بودیم، دور از انتظار بود. ما ناچار هستیم این شکست را بپذیریم و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی برای جبران به میدان برویم.

پورموسوی در مورد صحبت‌هایی که با بازیکنانش در رختکن انجام داده است، گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم اگر به بازی برنگردید انقلابی در تیم انجام می‌دهم که همه متعجب شوید. کسانی که در فولاد بازی می‌کنند، باید همه تلاش خود را به کار بگیرند و بازیکن 90 دقیقه‌ای باشند و 90 دقیقه خوب بجنگند. متأسفانه بازیکنان با فشار تماشاگران، رسانه‌ها و فضای مجازی استرسی و جوگیر شده بودند که در تیم بزرگی چون فولاد نباید این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش روحیه بازنده داشتند، تصریح کرد: همیشه از تیم‌های بازنده ناامید بودم و دوست ندارم در تیمی با روحیه بازنده کار کنم. امیدوارم که بازیکنان بیشتر تلاش کنند تا این نتیجه را در بازی با ساپیا جبران کنیم. ما شش بازی دیگر پیش‌رو داریم که برای گرفتن سهمیه باید در این شش بازی نهایت تلاش را به کار بگیریم و تمرکز داشته باشیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه حسن بیت‌سعید در روزهای ابتدایی حضور در فولاد عملکرد خوبی داشت، اما چند هفته‌ای است که فقط بازیکنی با شماره 90 در زمین راه می‌رود و ثمری برای تیم ندارد، گفت: من نمی‌خواهم در یک خط دنبال مقصر بگردم و همه بازیکنان ما در تمام خطوط از دروازه گرفته تا خط حمله مقصر هستند. من نمی‌گویم خدایی نکرده کسی کم‌کاری می‌کند، اما تیمی که سازمان دفاعی خوبی داشته، به یکباره در دو بازی اخیر خود مقابل پیکان و استقلال شش گل دریافت می‌کند که این اصلاً خوب نیست. پس تمام بازیکنان بد بودند. البته به‌عنوان سرمربی تیم این دو شکست بر عهده من است و این قول را می‌دهم که در هفته‌های آینده جبران کنیم.
43 43

 

نظر شما