شناسهٔ خبر: 24283682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پورموسوی: مسئولیت باخت را به گردن می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران بزرگ خوزستان بابت این شکست عذرخواهی می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، سیروس پورموسوی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: از هواداران بزرگ خوزستان بابت این شکست عذرخواهی می کنم دور از انتظار بود. هیچ کس نمی توانست این نتیجه را حدس بزند. نمی خواستم بعد از بازی صحبت کنم اما لازم بود به خاطر این شکست عذرخواهی کنم.
پورموسوی افزود: ما خیلی تلاش کردیم که گل بزنیم و به بازی برگردیم اما استقلال بازیکنان با تجربه زیادی دارد. این نتیجه دور از انتظار بود اما ناچاریم بپذیریم. باید تلاش کنیم تا به بازی‌های بعد برسیم اما می‌دانیم هم حساسیت‌ها زیاد شده و هم بازی‌ها سخت‌تر.
سرمربی فولادخوزستان خاطرنشان کرد: به بازیکنانم در رختکن گفتم اگر به بازی برنگردید می‌بازیم و نمی‌توانیم سهمیه بگیریم.من بازیکنی را می‌خواهم که با تمام وجود بازی کند. نمی‌خواهم بگویم خدای نکرده کسی کم‌کاری کرده است اما به بازیکنی نیاز دارم که هم انرژی بگذارد و هم تمرکز. بازیکنان ما استرس داشتند اما آنها باید تمام ذهن خود را روی بازی بگذارند و تا دقیقه ۹۰ بجنگند. من دوست ندارم از زمین بازنده خارج شوم و امیدوارم بازیکنان این را درک کنند. تلاش ما این است در ۶-۷ هفته پایانی به ویژه مقابل سایپا خوب بازی کنیم.
پورموسوی تأکید کرد: ما تیمی هستیم که سازمان دفاعی‌مان پیش از این هفته‌ها خیلی خوب بود و متأسفانه در این دو هفته ۶ گل دریافت کرده‌ایم و دروازه‌بانان ما هم خوب کار نکردند. این را هم بگویم که در هر ۴ خط دچار مشکل هستیم من به عنوان سرمربی تیم به اینجا آمده‌‌ام بگویم که مسئولیت باخت با من است و آن را به گردن می‌گیرم ولی قول می‌دهم در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.
سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که انقلابی که شما از آن یاد کرده بودید چه شد، گفت: من که گفتم مسئولیت باخت با من است و اگر کسی ناراحت شده و اعتراض دارد من این مسئولیت را به عهده می‌گیرم مطمئن باشید اگر امروز بازی را می‌بردیم من به کنفرانس نمی‌آمدم ولی چون باختیم آمدم تا از مردم عذرخواهی کنم.
وی تأکید کرد: این بچه‌ها ۱۰ هفته بود که نباخته بودند ولی نمی‌دانم چه شده که این همه استرس دارند شاید آنها نیاز داشتند که بعد از شکست هفته گذشته خودشان را پیدا کنند ولی مدیرعامل کارخانه و تمام مسئولان به تمرین آمدند تا با آنها صحبت کنند و به آنها روحیه بدهند اما نمی‌دانم چه شد که بازیکنان با این شرایط به زمین رفتند. از نظر من این اتفاقات دیگر نباید تکرار شود.
پورموسوی در پایان در خصوص اینکه فولاد از کسب سهمیه باز می‌ماند یا خیر، گفت: مطمئن باشید اگر قرار باشد ما سهمیه نگیریم از تیم جوانانمان استفاده می‌کنم.

نظر شما