شناسهٔ خبر: 24283662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازگشت برزیلی محبوب به ترکیب

ترکیب استقلال برابر فولاد خوزستان اعلام شد

استقلال تهران با سه تغییر در ترکیب اصلی مقابل الهلال عربستان با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم مصاف می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بازی‌های لیگ برتر پس از حضور نمایندگان ایران در مرحله لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شده و استقلال تهران با تساوی مقابل الریان و برتری برابر الهلال عربستان حالا مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز مصاف می‌دهد. آبی‌های تهرانی که سرشار از انگیره هستند با پیروزی در این دیدار ضمن مشخص شدن حدودی قهرمانی پرسپولیس می‌توانند تا رده سوم هم پیش بروند و در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای دوره بعد از این طریق امیدوار باشند.

استقلال در حالی به اهواز سفر کرده که پژمان منتظری، مهدی قائدی، سیدمهدی رحمتی، امید نورافکن، میلاد زکی پور و بهنام برزای را به دلیل مصدومیت به طور قطعی در اختیار ندارد.

با وجود مصدومیت مهدی رحمتی از ناحیه زانو، سیدحسین حسینی پس از نیمکت نشینی در هفته دوم لیگ قهرمانان از ابتدا در ترکیب استقلال قرار می‌گیرد و از انگیزه فراوانی برای از سرگیری روند کلین شیت‌هایش خواهد داشت.

با مصدومیت منتظری در خط دفاعی شفر مجبور شد تا روزبه چشمی را یک خط عقبتر از خط میانه به بازی بفرستد و همچنین لئوناردو پادوانی در کنار او حضور دارد. پادوانی فصل گذشته به همراه رابسون جانواریو خط دفاعی محبوب برزیلی را تشکیل داده بودند اما با حضور وینفرد شفر اکثر اوقات نیمکت نشینی را تجربه کرد. غیبت همزمان نورافکن و زکی پور، سرمربی آلمانی را وادار کرد تا از آرمین سهرابیان جوان در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند.

با وجود مصدومیت برزای در کنار دو اخطاره بودن علی قربانی و فرشید اسماعیلی وینفرد شفر از محسن کریمی در کنار مامه بابا تیام در خط حمله استفاده می‌کند.

ترکیب آبی‌ها برابر فولاد خوزستان به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، محسن کریمی و تیام

نظر شما