شناسهٔ خبر: 24283446 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پدر شهید حدادیان: فرزندم نذر حضرت زهرا (س) شد +فیلم

پدر شهید محمدحسین حدادیان که در جریان آشوب‌های اخیر خیابان پاسداران به شهادت رسید، با افتخار و صدایی رسا گفت فرزندم نذر حضرت زهرا (س) شد.

صاحب‌خبر -

پدر شهید حدادیان: فرزندم نذر حضرت زهرا شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین حدادیان یکی از بسیجیانی بود که در جریان اغتشاشات اخیر توسط دراویش آشوبگر در خیابان پاسداران به مقام رفیع شهادت نائل شد. 

چند روز پیش عده‌ای با عنوان دراویش گنابادی در مقابل کلانتری منطقه پاسداران تهران تحصن کردند و خواستار آزادی بی‌قید و شرط یکی از همراهان خود شدند و زمانی که با مخالفت و امتناع پلیس مواجه شدند اقدام به ایجاد آشوب و ناآرامی در محل شدند. آنها با سلاح سرد و تفنگ ساچمه‌ای به جان مردم افتادند و مشغول ضرب و شتم شدند. مأموران نیروی انتظامی برای مقابله با آنها و بازگرداندن آرامش به صحنه آمدند که نتیجه آن شهادت چند تن از نیروهای امنیتی و داوطلبان بسیجی شد که شهید محمدحسین حدادیان یکی از آنها بود.

پس از این واقعه خبرنگاران به سراغ خانواده این جوان غیور و شجاع رفتند تا گفتگویی با خانواده این بسیجی شهید داشته باشند. پدر شهید حدادیان در مقابل خبرنگاران با صدایی رسا گفت محمدحسین را نذر حضرت زهرا (س) کردیم. 

ویدئوی صحبتهای این پدر داغدار در ادامه ارائه شده است. 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6450115/7622828?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

صحبتهای پدر شهید محمد حسین حدادیان در مورد شهادت فرزندش

نظر شما