شناسهٔ خبر: 24283433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری دومین دوسالانه «جایزه ماف برای جهانی عاری از مین»

گروه سیاسی- مدیرعامل مؤسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان از برگزاری دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

جبار طهماسبی، مدیرعامل مؤسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش عکس، فیلم و تحقیق پژوهشی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت روز بین‌المللی آموزش خطرات مین و مهمات منفجر شده برگزار می‌شود، افزود: کمیته حقوق بشر دوستانه ماف طی پروژه سه ساله با همکاری کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، تا کنون به 13 هزار نفر و 110 روستای آلوده به مین استان آموزش داده است.
مدیرعامل مؤسسه ماف کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در 15 فروردین سال آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: این جایزه به پاس نگاه ویژه در طرح مسئله، آگاه سازیو مقابله با مین از دریچه هنری و تاثیر شگرف آن بر جامعه است.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا روز 15 اسفند سال جاری ارسال کنند، عنوان کرد: این جایزه در سه بخش به افراد یا سازمان‌هایی اهدا می‌شود که برای مقابله با مین فعالیتی چشم گیر و مستمر را ارائه داده باشد.
طهماسبی در پایان با اشاره به اینکه موسسه ماف یک موسسه غیر دولتی و غیر سیاسی است که از سال 84 تأسیس و در حوزه آموزش و حمایت از مین زدگان فعالیت می‌کند، یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس کردستان، سنندج خیابان شهید تعریف، ساختمان ژیوار، دفتر حقوقی ماف کردستان ارسال کنند.
انتهای پیام

نظر شما