شناسهٔ خبر: 24283286 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولان باید به دلیل بی عدالتی‌ها از مردم پوزش بطلبند

معاون فرهنگی سپاه گفت: مسئولان باید به دلیل برخی بی‌عدالتی‌های موجود در جامعه از مردم پوزش بطلبند.

صاحب‌خبر -
مسئولان باید به دلیل بی عدالتی‌ها از مردم پوزش بخواهندبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه در همایش بزرگداشت روز مهندس که در برج آزادی برگزار شد گفت: ما این مملکت را مدیون شهدا هستیم که با نثار جان خود ملت را از زیر سلطه رژیم‌های طاغوتی نجات دادند.

 وی ادامه داد: در طول تاریخ بر اثر ظلم جباران موضوع دفاع از کشور رها شده بود و پخش‌هایی از ایران به دست بیگانگان افتاد اما مبارزه‌های ملت ما به رهبری امام خمینی (ره)  نتیجه داد و توانستیم پیروز شویم؛ پس  از آن یک ملت به تنهایی مقابل دنیا ایستاد و ذره‌ای از خاکش را به بیگانگان نداد.

 معاون فرهنگی سپاه افزود: این انقلاب برای ملت عزت و آزادی به ارمغان آورده است، مردم سال‌ها ایستاده و پرچم اسلام را بالا نگه داشته‌اند و توانسته‌اند کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان محفوظ نگه دارند.

 نقدی اظهار کرد: بر خلاف دیگر انقلاب‌ها که بعد از 2 دهه آرمان‌های خود ار فراموش کرده‌اند، کشور ما 40 سال است  پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستانده و توانسه پیشرفت‌های علمی اقتصادی و فرهنگی به دست آورد.

 وی گفت: شاید برخی بگویند که همه کشور رشد کردند و ما هم رشد کرده‌ایم، پس کار مهمی انجام نشده است اما اگر واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم شاهد ارتقا و رشد در همه حوزه‌ها هستیم و خوشبختانه امروز کشور در بسیاری از شاخه‌ها رده‌های نخست را بدست آورده است.

 معاون فرهنگی سپاه در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب، ادامه داد: اگر امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با برنامه‌های مختلف و تحریم ملت ما را نابود کنند به دلیل این است که انقلاب ما رشد چشمگیری داشته است.

 نقدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که باید از مردم به دلیل بی عدالتی‌های موجود پوزش بخواهیم اما برخی به جای اینکه به دنبال اصلاح این روند باشند فقط انتقاد می‌کنند اما باید بگوییم مسئولان باید از مردم پوزش بخواهند نه کسی که شب و روز خود برای این انقلاب صرف کرده است.

مهندسان باید اسلام را در همه حوزه‌ها اجرایی کنند

 معاون فرهنگی سپاه  گفت: آنهایی که به اسم عدالت به مسئولیت رسیدند و برابر اجرای قانون برای اطرافیان خود می‌ایستند باید عذرخواهی کنند نه کسی که با تمام توان  در مقابل بی عدالتی ها ایستاده است.

 معاون فرهنگی سپاه  جایگاه مهندسان در کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: مهندسان و متفکران باید به دنبال اجرای اسلام در همه حوزه‌ها باشند. مهندسین یکی از سربلندترین قشرها در دفاع مقدس بودند به طوریکه در بعضی از عملیات‌ها به واسطه رشادت، جان خود را فدای این خاک و ملت کردند.

انتهای پیام/

اظهارات سردار نقدی در مراسم روز مهندس

نظر شما