شناسهٔ خبر: 24283078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان:

54 باند قاچاق در کردستان متلاشی شدند/ کشف 550 میلیارد ریال طلای قاچاق

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: 54 باند قاچاق کالا در کردستان متلاشی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا میرزایی عصر امروز در یازدهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: 54 میلیون و 422 هزار نخ سیگار قاچاق با رشد 16 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه طی 11 ماه ابتدای امسال در استان کشف شده است.

به گفته وی، 5 میلیون و 229 هزار قلم انواع مواد آرایشی و بهداشتی غیراستاندارد با رشد 206 درصدی نسبت به 11 ماهه سال گذشته و 6 میلیون و 929 هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته با کاهش26 درصدی در 11 ماهه امسال در استان کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ضمن اشاره به کشف و ضبط 34 هزار دستگاه گوشی موبایل قاچاق در سال جاری در استان از کاهش چهار درصدی قاچاق این کالا نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در کردستان خبر داد.

وی گفت: امسال 54 باند قاچاق کالا در استان متلاشی شده است ضمن اینکه 37 کیلوگرم طلای قاچاق هم توسط مرزبانی استان و اداره‌کل اطلاعات استان کشف و ضبط شده است.

میرزایی ارزش ریالی این طلای قاچاق را 55 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  مقدار 941هزار دلار نیز به ارزش 4 میلیارد ریال توسط اداره کل اطلاعات کشف شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها:

نظر شما