شناسهٔ خبر: 24282979 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ثبت نام بیش از ۳۶ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۶ هزار در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: این مهلت روز دوشنبه ۷ اسفند پایان می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

دکترحسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام ضمن اعلام این مطلب افزود: ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۹۶ از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ دوشنبه ۷ اسفند پایان می پذیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۵ اسفند تعداد ۳۶ هزار و ۲۵۷ داوطلب در دوره های کاردانی ثبت نام کرده‌اند.

دکتر توکلی گفت: گزینش دانشجو در هر یک از رشته های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با کارت های عضو شبکه شتاب با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور  با پرداخت ملبغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری شماره ۱۲ رقمی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما