شناسهٔ خبر: 24282799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جشنواره فیلم اولین خاطره در آمد در نهاوند

دبیر جشنواره فیلم‌های مردمی عمار گفت: جشنواره مردمی فیلم‌های عمار با حضور امام‌جمعه و مسئولان شهرستان نهاوند با عنوان جشنواره ما خاطره اولین درآمد در این شهرستان برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکرم حیدری دبیر جشنواره فیلم‌های مردمی عمار در جشنواره "فیلم ما " که با عنوان "خاطره اولین درآمد " در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار شداظهار داشت: جمعی از جوانان نهاوندی در راستای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نسل جدید به‌صورت خودجوش فعالیت فرهنگی می‌کنند که قابل‌تقدیر است.

برگزاری جشنواره فیلم اولین خاطره در آمد در نهاوند

وی اظهار داشت: یکی از این فعالیت‌ها همکاری با جشنواره مردمی فیلم عمار است که با اکران فیلم‌ها و مستند‌های ساخته‌شده و سایر فعالیت‌های فرهنگی که از سال گذشته انجام داده‌اند توانسته‌اند قابلیت‌ها و ظرفیت‌های انسانی و مادی نهاوند را به قاب تلویزیون و رسانه‌ها بکشانند.

حیدری گفت: از بین ۱۵۰۰۰ نفر اکران کننده فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در ماه گذشته در سراسر کشور، نهاوند رتبه اول کشوری را به دست آورد که منجر به ارسال پیام تشکر مقام معظم رهبری شد.

وی عنوان کرد: این ظرفیت و تلاش‌ها راه را برای ساخت مستند‌هایی ازن‌هایند برای حضور مستندسازان هموار کرده است.

رابط اکران فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند گفت: "فیلم ما " که از بخش‌های جشنواره عمار است امسال با رویکرد توجه به کاروکارگر به فراخوان تهیه فیلم تحت عنوان "خاطره اولین درآمد " اقدام کرد.

وی ادامه داد: پس‌ازاین فراخوان شهرستان نهاوند توانست با ارسال ۷۰ اثر مستند کوتاه قابلیت برگزاری جشنواره داخلی را به دست بیاورد که این جشنواره داخلی امروز با حضور امام‌جمعه نهاوند و سایر مسئولان برگزار شد.

حیدری گفت: پس از نمایش آثار و داوری‌ها به ۱۲ اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/ی

 

دبیر جشنواره فیلم‌های مردمی عمار در نهاوند

نظر شما