شناسهٔ خبر: 24282761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منبع درآمد هشت نیروی خدماتی یادمان شهدای والفجر 8 مشخص نیست

آبادان - ایرنا - هشت نیروی خدماتی یادمان شهدای عملیات والفجر8 در بخش اروند کنار آبادان، به دلیل مشخص نبودن منبع درآمدی، از پارسال تاکنون حقوقی دریافت نکرده اند.

صاحب‌خبر -

یکی از کارکنان روز شنبه به ایرنا گفت:تعداد هشت نفر از پارسال توسط شهرداری اروندکنار در یادمان شهدا مشغول به کار شدیم و قرار بر این شد چون یادمان در محدوده شهری نیست حقوق ما توسط ادارات مختلف تامین اعتبار شود.
وی که خواست نامش در خبر برده نشود افزود:در سفر استاندار خوزستان به اروند کنار با دستور وی پرداخت حقوق ما بر عهده شهرداری اروندکنار، دهیاری های منطقه و چند اداره دیگر شد.
این کارگر بومی اروندکنار گفت:سال گذشته و پنج ماه امسال حقوق دریافت نکردیم و مجبور شدیم امروز دست از کار بکشیم.
تلاش خبرنگار ایرنا برای صحبت با مسئول مستقیم و کارفرمای این کارگران به دلیل پاسخگو نبودن وی بی نتیجه ماند.
بنا به گفته مسئول یادمان شهدای والفجر8، از بیستم مهر تا آخر بهمن امسال بیش از 130 هزار دانش آموز پسر و دختر در قالب کاروان های راهیان نور از این یادمان دیدن کردند.
سالانه بیش از یک میلیون نفر از کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی از یادمان شهدای والفجر8اروندکنار دیدن می کنند.
عملیات والفجر 8 که از آن به عنوان نبرد فاو نیز نام برده می‌شود، عملیات آبی خاکی بود که در آن نیروهای سپاه پاسداران و ارتش ایران با استفاده از اصل غافلگیری از اروندرود عبور کرده و شبه ‌جزیره فاو در جنوب عراق را به تصرف خود درآوردند.
عملیات والفجر 8، در بهمن سال 1364 آغاز شد و در 22 بهمن ماه همان سال، با اهتزاز پرچم گنبد مقدس رضوی، بر فراز مسجد جامع بندر راهبردی فاو عراق، تثبیت شد.
اروندکنار در 45 کیلومتری جنوب غرب آبادان قرار دارد.
3015/7165/ 6037
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

انتهای پیام /*

نظر شما