شناسهٔ خبر: 24281754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال|برتری پرگل استقلال مقابل فولاد در نیمه نخست

R1015150/P1015145/S3,27/CT7

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال با برتری شاگردان شفر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت 16 امروز (شنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری 3 بر یک استقلال خاتمه یافت. در این نیمه تیام (3)، روزبه چشمی (7) و داریوش شجاعیان (17) برای استقلال و رحیم زهیوی (16) برای فولاد موفق به گلزنی شدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی (خسرو حیدری - 1+45)، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، محسن کریمی و تیام.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، مهدی رحیم‌زهیوی، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، صابر حردانی، سینا مریدی و حسن بیت‌سعید.

دقیقه 3: پاس عمقی سرور جپاروف به تیام رسید و این بازیکن سنگالی توپ را وارد دروازه فولاد کرد تا استقلال با یک گل جلو بیفتد.

دقیقه 7: سانتر با دقت تیام را روزبه چشمی وارد دروازه فولاد کرد تا آبی‌پوشان شروع خوبی داشته باشند.

دقیقه 8: پاس خوبی به رحیم زهیوی رسید، اما قبل از او مدافع استقلال توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 13: سانتر پیمان شیرزای از روی ضربه آزاد را رحیم زهیوی وارد دروازه کرد تا یکی از گل‌های خورده جبران شود.

دقیقه 16: باز هم ضربه آزاد به سود فولاد اعلام شد که پس از ارسال توپ، شوت شیرزادی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: پاس عرضی خوب محسن کریمی به فرشید باقری رسید که ضربه این بازیکن را ابتدا دروازه‌بان فولاد دفع کرد، اما در ادامه داریوش شجاعیان با ضربه زیبا برای سومین بار موفق به گشودن دروازه فولاد شد.

دقیقه 26: شوت محکم بازیکن فولاد را حسینی دفع کرد و در ادامه هم در موقعیت تک به تک دروازه‌بان جوان استقلال اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. رحیم زهیوی هم به خاطر تکل خطرناک روی حسینی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 31: پاسکاری محسن کریمی و شجاعیان در نهایت با پاس عمقی کریمی به تیام ختم شد و ضربه این بازیکن سنگالی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: روزبه چشمی با تکل خشن روی بازیکن فولاد با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 1+45: شوت زهیوی را حسینی راهی اوت کرد.

دقیقه 1+45: خسرو حیدری به جای پادوانی در ترکیب استقلال قرار گرفت. پادوانی به علت مصدومیت از ترکیب آبی‌های پایتخت خارج و با برانکارد به رختکن برده شد.

انتهای پیام/

نظر شما