شناسهٔ خبر: 24281626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| خوشحالی آذری در آغوش خبرنگاران اصفهانی و سرو صدای قلعه‌نویی در جایگاه ویژه

R41346/P1377/S6,51/CT11

دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن و پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز شد و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار 2 تیم ذوب‌آهن و پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

جلال امیدیان مربی تیم ذوب‌آهن پس از اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.

بختیار رحمانی بازیکن تیم ذوب‌آهن پس از تعویض در ابتدای نیمه دوم مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در یکی از صحنه‌های بازی بازیکن تیم پدیده بر روی کی روش استنلی مهاجم تیم ذوب‌آهن خطایی را در محوطه جریمه صورت داد که داور اعتقاد به پنالتی نداشت و همین مسئله سبب اعتراض بازیکنان تیم ذوب‌آهن به ویژه استنلی شد.

یکی از اتفاقات عجیب در این دیدار این بود که از بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران 560 نفر اعلام شد در حالی که شاید تعداد هواداران در این دیدار به 250 نفر هم نمی‌رسید.

در نیمه دوم بازیکنان ذوب‌آهن اعتراض بسیاری به داور داشتند و در چندین مورد داور خطای بازیکنان تیم ذوب‌آهن را نگرفت.

با دستور مسئولان برگزاری این دیدار از ورود سیگار به درون ورزشگاه جلوگیری شد، اقدامی جالب و تحسین برانگیز که امروز در فولادشهر رخ داد.

زمانی که استنلی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت تنها ایستاد و به توپ نگاه کرد که این کار اعتراض قلعه‌نویی از درون جایگاه ویژه را در پی داشت.

پس از گل دوم تیم ذوب‌آهن توسط تبریزی قلعه‌نویی سرمربی این تیم که به دلیل محرومیت در جایگاه ویژه حضور داشت خوشحالی عجیبی را داشت و خوشحالی خود را با همراهانش در جایگاه ویژه تقسیم کرد.

سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن که در جایگاه خبرنگاران حضور داشت پس از گل دوم تیمش در لحظات پایانی شادی خود را با خبرنگاران تقسیم کرد و در آغوش چندین خبرنگار قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

نظر شما