شناسهٔ خبر: 24281624 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| ۱۰۰۰ دانش‌آموز همیار پلیس در استان مرکزی آموزش‌های راهنمایی و رانندگی را فراگرفتند

R41371/P1377/S6,73/CT11

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: تعداد یک هزار نفر از همیاران پلیس در مدارس شهرستان‌های ساوه و فراهان در مدت دو روز گذشته از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ابوالفضل امیدی عصر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی بر آن شد که کارشناسان ترافیکی و حوادث رانندگی پلیس راهور استان در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان مرکزی به منظور آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حضور منظم و مستمری را داشته باشند.

وی افزود: تعداد یک هزار نفر از همیاران پلیس در مدارس شهرستان‌های ساوه و فراهان در مدت دو روز گذشته از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در بستر برنامه‌های مختلفی چون آموزش استفاده صحیح از علایم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، شیوه عبور دانش‌آموزان از خیابان و آشنایی با واژه‌های ترافیکی آموزش دیده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تصریح کرد: تاثیر آموزش‌های مذکور در سال‌های آینده در انواع رفتارهای اجتماعی و خانوادگی دانش‌آموزان محسوس بوده و نتیجه آن ارتقاء فرهنگ رانندگی و ترافیکی آینده‌سازان این مرز و بوم است.

امیدی با اشاره به موارد تربیتی کودکان گفت: امیدواریم در بستر تلاش‌های مهربانانه تمام همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک، مقررات رانندگی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه نهادینه شود و با کمک نونهالان و کودکان شاهد کاهش روزافزون کشته‌ها در حوادث رانندگی مختلف باشیم.

72 آموزشگاه استان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به ایام نوروز گفت: 620 کلاس درس در 72 آموزشگاه استان برای اسکان معلمان و سایر اقشار درنظر گرفته شده است.

شهریار فولادوند بیان کرد: 15 پایگاه در شهرستان‌های استان برای پذیرش و اسکان در این آموزشگاه‌ها دایر هستند.

وی ادامه داد: در نوروز سال گذشته، 27 هزار و 526 نفر در قالب هفت هزار 463 خانوار به مدت 2 روز در محل اسکان ویژه فرهنگیان استان اقامت کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما