شناسهٔ خبر: 24281349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

در نخستین گردهمایی فرهنگی آموزشی سازمان های مردم نهاد؛

عبدالحمید احمدی: ورزش موضوع اجتماعی است که به مشارکت نیاز دارد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش موضوع اجتماعی است که به مشارکت نیاز دارد، گفت: البرز از لحاظ فعالیت های اجتماعی جوانان در جایگاه خوبی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ عبدالحمید احمدی در نخستین گردهمایی فرهنگی آموزشی سازمان های مردم نهاد فعال حوزه فرهنگی، ورزش کشور که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار کردان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد نشست فعال و با مشارکت جدی جوانان و سازمان های مردم نهاد باشیم.

وی با بیان اینکه تبادل نظر و مشارکت پیرامون توسعه ورزش از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است، افزود: ورزش موضوع اجتماعی است که به مشارکت نیاز دارد ،حضور پر شور مردم در تمام بخش ها توفیق صدچندان را به همراه داشته است.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم استفاده از طرفیت و پتانسیل جوانان در بخش ورزش، تصریح کرد: امید است بتوان فضای جدیدی را در بخش ورزش و نهادهای اجتماعی جوانان رقم بزنیم، از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که ایده تشکیل این نشست از استان البرز اخذ شده و این استان در راستای این مهم پیش قدم بوده است.
احمدی گفت: استان البرز از لحاظ فعالیت های اجتماعی جوانان از جایگاه خوبی بر خوردار است و سمن های فعالی در این منطقه وجود دارد که در حوزه ورزش مشارکت خوبی دارند.
وی با اعلام اینکه مجمع ملی جوانان در شیراز تشکیل داده شده است لذا باید بتوان ظرفیت های بالقوه در این بخش را فعال کرد، گفت: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مادامی که ظرفیت های مردمی فعال نشود و این موضوع بسیار مهم اجتماعی و مردمی نشود به توفیقی دست نخواهیم یافت.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش با اشاره به اینکه سمن های جوانان بستر اجتماعی کردن ورزش را بیش از گذشته میسر خواهند کرد، افزود: تمام بخش های مدیریتی کشور در این برنامه حاضر خواهند شد.

نظر شما