شناسهٔ خبر: 24281045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهواز| برتری استقلال تهران در نیمه نخست

R41468/P1377/S6,57/CT11

فولاد خوزستان و تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز شنبه پنجم اسفند ماه از ساعت 16 تیم فولاد خوزستان میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، سینا مریدی، ایمان مبعلی، صابر حردانی، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی ترکیب سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در این بازی هستند.

وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی سلین، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، محسن کریمی و مامه بابا تیام مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت.

از صبح امروز تا کنون در اهواز بارش باران شروع شده است و همچنان رحمت الهی در حال باریدن است، این موضوع سبب شده که استقبال کمی از دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران شود.

اما بارش باران برگزاری این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار بود که نظر داور برای برگزاری این مسابقه اعلام شد.

پس از بازدید تیم داوری از زمین، بیژن حیدری داور این بازی اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری مسابقه وجود ندارد.

در دقیقه 2 بازی مامه تیام پاس عمقی چپاروف را از کنار دستان احسان مرادیان وارد دروازه فولاد خوزستان کرد و نخستین گل این بازی را به ثمر رساند.

اما طولی نکشید که در دقیقه 7 سانتر فوق العاده مامه بابا تیام با ضربه بی نقص روزبه چشمی در دقیقه 7 وارد دروازه فولاد خوزستان شد تا استقلال دومین گل خود را در کمتر از 5 دقیقه به ثمر برساند.

دقایقی بعد از این گل، سانتر پیمان شیرزادی به رحیم زهیوی رسید که وی با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کرد تا یکی از گل‌های خورده فولاد خوزستان جبران شود.

احسان مرادیان در دقیقه 17 ضربه فرشید باقری را دفع کرد اما ضربه برگشتی از سوی داریوش شجاعیان با یک ضربه دقیق دوباره دروازه فولاد خوزستان را باز کرد.

نیمه نخست بازی با برتری 3 بر یک به نفع استقلال تهران پایان یافت.

انتهای پیام/ش

نظر شما