شناسهٔ خبر: 24280871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه ی استان زنجان در بازدید از نمایشگاه عکس"یارات":

زیبا زندگی کردن ، والاترین هنرهاست

محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش استان در بازدید ازنمایشگاه عکس هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای ناحیه ی دو زنجان با عنوان"یارات"گفت:زیبا زندگی کردن والاترین هنرهاست وهنرمندان موفق‌ترین انسان‌ها در زیبا زندگی کردن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه‌ی آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن شرکت در وورک‌شاپ عکاسی، از نمایشگاه عکس یارات بازدید کرد.

شهبازی در این وورک‌شاپ با اشاره به جایگاه والای جهان‌بینی هنری و نگاه زیباشناختی در مسیر کمال و انسانیت، گفت: زیبا زندگی کردن والاترین هنرهاست، و هنرمندان موفق‌ترین انسان‌ها در زیبا زندگی کردن هستند.

وی افزود: به طور مثال آیتم‌های تخصصی عکاسی از جمله شکار لحظه‌ها، انتخاب دقیق و مناسب سوژه، کادربندی و زاویه‌گیری، توجه توامان به جزئیات و کلیات، و ...، که در این کارگاه مورد بررسی قرار گرفت، دقیقا در زندگی انسانی بروز و ظهور دارد، و به تعبیری زندگی موفق همان شکار لحظه‌ها و انتخاب دقیق سوژه‌هاست.

 معاون آموزش متوسطه‌ی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان یکی از موفق‌ترین مدارس استان است و هر روز شاهد موفقیت‌های تازه‌ای از هنرجویان آن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و فستیوال‌های هنری هستیم.

گفتنی است شهبازی پس از پایان این وورک‌شاپ ضمن بازدید از تمامی عکس‌ها با عکاسان آثار به گفتگو پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم از هنرمندان و هنرجویان شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه عکس "یارات" تجلیل شد.

 

نظر شما