شناسهٔ خبر: 24280678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مربی سابق پرسپولیس:

نباید خیال بیرانوند راحت باشد!

منبع: مهر

مربی سابق دروازه‌بان پرسپولیس مربی فعلی این تیم را مقصر اشتباهات بیرانوند دانست و گفت: باید روی دروازه‌بان تیم ملی بیشتر کار کرد تا اشتباهات مبتدیانه نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، نادر باقری در خصوص باخت سه بر یک پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و انتقاداتی که نسبت به عملکرد علیرضا بیرانوند می شود گفت: در ابتدا باید نسبت به عملکرد فنی پرپسولیس در این دیدار انتقاداتی گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس از تاکتیک همیشگی اش خواست استفاده کند که جواب نداد. به نظرم کاملا دست برانکو ایوانکوویچ را خوانده بودند و توانستند صاحب توپ و میدان شوند.

دروازه‌بان و مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم که بیرانوند برای ماندن در بالاترین سطح آمادگی باید رقیب جدی داشته باشد. او در پرسپولیس هیچ رقیبی ندارد و بوژیدار رادشوویچ به هیج وجه نتوانسته است در حد و اندازه های یک دروازه بان معمولی هم باشد. نباید کاری کرد که او با خیال راحت اشتباهات مبتدیانه داشته باشد.

وی ادامه داد: بیرانوند روی خروج هایش اشتباهاتی داشته است. شاید خیلی ها بگویند او دروازه بان بازی های بزرگ نیست اما باید این مشکل را کادر فنی حل کند. نه اینکه بخواهیم تمام تقصیرها را به گردن بیرانوند بیندازیم.

نادر باقری ادامه داد: چندماه بیشتر تا جام جهانی فرصت نداریم و بعید می دانم کارلوس کی روش بخواهد روی او دست بگذارد و گلر دیگری را جانشین وی کند. اما معتقدم کادرفنی پرسپولیس که قراردادهای آنچنانی هم بسته است باید روی این دروازه بان کار ویژه کنند تا مشکلاتش را در خروج از دروازه و عکس العمل های سرعتی انجام دهند.

نظر شما