شناسهٔ خبر: 24280481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی قهرمانان مسابقات مسافت بلند/ شناگران برتر معرفی شدند

مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان گرامیداشت با معرفی نفرات و تیم های برتر در شیراز به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنا مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان با معرفی نفرات و تیم های برتر در شیراز به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت‌ها که به مدت سه روز و با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از ۱۳ استان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب شیراز برگزار شد، تیم ها و نفرات برتر در رده ی سنی ۱۱ -۱۲ سال و ۱۳- ۱۴ سال مشخص شدند.

در رده سنی ۱۱ -۱۲ سال که با حضور شناگرانی از سراسر کشور و در ۱۵ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۳۵۸ امتیاز و تیم هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه نیز با ۳۵۸ امتیاز به صورت مشترک به عناوین قهرمانی دست یافتند و تیم اصفهان الف نیز با ۲۹۱ امتیاز سوم شد. همچنین تیم‌های هیات شنای استان فارس با ۲۰۹ امتیاز و استان مرکزی نیز با ۲۰۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم این رده سنی را کسب کردند.

در رده سنی ۱۳ -۱۴ سال که در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم اصفهان الف با ۴۸۲ امتیاز عنوان قهرمانی دست یافت، تیم بازرگانی مدنی زنجان با ۴۰۴ امتیاز دوم شد و تیم هیات شنای استان فارس نیز با ۳۱۷ امتیاز به عنوان سوم دست یافت. در این رده سنی تیم شهید شوشتری خراسان رضوی با ۲۷۵ امتیاز و تیم استان مرکزی نیز با ۲۰۳ امتیاز به عناوین چهارم و پنجم این رده دست یافتند.

در حاشیه این مسابقات دو رکورد جدید نیز به ثبت رسید. دانیال شفیعی شناگر تیم هیات شنا رودهن موفق شد در رشته‌های ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۱ -۱۲ سال با ثبت زمان جدید رکورد این دو ماده را بهبود بخشد.

 

رشته‌ ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۱۱-۱۲ سال

رکورد جدید: دانیال شفیعی با ثبت زمان ۰۰:۳۱٫۶۲

 

رشته‌ ۵۰ متر آزاد  رده سنی ۱۱-۱۲ سال

رکورد جدید: دانیال شفیعی با ثبت زمان ۰۰:۲۷٫۰۹

 

در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون، فرید فتاحیان سرپرست دبیر کلی فدراسیون، کمال‌زاده رئیس هیات شنا استان فارس به همراه مدیر کل ورزش و جوانان این استان و شماری از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شنای استان با اهدا جام‌ها و مدال‌های قهرمانی از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/س

 

نظر شما