شناسهٔ خبر: 24280448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پایان بزرگترین لیگ کشتی کشور با معرفی تیم‌های برتر/ کمک یک میلیاردی شورای شهر به خانه کشتی شهر قدس

هفته ششم و پایانی رقابت‌های لیگ کشتی شهر قدس برگزار و تیم‌های برتر رده‌های سنی پنج گانه معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، نهمین دوره لیگ کشتی شهرستان قدس با عنوان جام جهان پهلوان تختی یادواره جانبازان و ایثارگران طی 6 هفته در سالن شهید آقامحمدی برگزار شد که در پایان تیم شهدای هفتم تیر در رده سنی بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یافت.

این رقابت‌ها با همکاری هیات کشتی استان تهران برگزار شده و طی آن 804 کشتی‌گیر در قالب 32 تیم در پنج رده سنی رقابت‌های بزرگترین لیگ کشتی کشور را به نمایش گذاشتند که مورد استقبال پرشور علاقمندان به کشتی و چهره‌های سرشناس و مطرح این رشته قرار گرفت.

در جریان انجام این مسابقات قهرمانان بزرگ کشتی ایران و جهان همچون علی‌اکبر حیدری، منصور بزرگر، حسن بابک، محمدرضا توپچی، عبدالله عزیزی و ... با حضور در سالن مسابقه گرمابخش این رویداد شدند.

در طول برگزاری مسابقات رئیس و اعضای شورای شهر قدس به همراه محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مجلس، حسین نوروزی، رئیس اداره تربیت بدنی و عباس احمدیان، رئیس هیات کشتی این شهرستان از نزدیک به تماشا و تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

در جریان این رقابت‌ها محسن عسگری، رئیس شورای شهر از تصویب کمک یک میلیارد تومانی این شورا به تکمیل خانه کشتی این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تکمیل این پروژه که دومین خانه کشتی کشور محسوب می‌شود شهرستان قدس بتواند به پایگاه اصلی کشتی کشور تبدیل شده و میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی و همچنین برنامه‌های اردویی تیم‌های مختلف را عهده دار شود.

* نتایج و رده بندی نهایی مسابقات به شرح زیر است:

رده سنی خردسالان:
1- میثاق سرخ حصار
2- شهدای تربیت بدنی
3- جهان پهلوان تختی

رده سنی نونهالان:
1- مدرسه کشتی
2- شهدای تربیت بدنی
3- میثاق سرخ حصار

رده سنی نوجوانان:
1- مدرسه کشتی
2- شهدای هفتم تیر
3- میثاق سرخ حصار

رده سنی جوانان:
1- میثاق سرخ حصار
2- مدرسه کشتی
3- شهدای تربیت بدنی

رده سنی بزرگسالان:
1- شهدای هفتم تیر
2- میثاق سرخ حصار
3- مدرسه کشتی

نظر شما