شناسهٔ خبر: 24280091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

خوزستان زیرساخت‌های خوبی در وزنه‌برداری دارد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خوزستان زیرساخت‌های خوبی داشته و دارد و شاهد هستیم که در سطوح مختلف وزنه‌برداری کشور خوزستان نمایندگان شایسته‌ای دارد.

صاحب‌خبر -

علی‌ مرادی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نشست مشترک رؤسای فدراسیون‌ها با وزیر در استان خوزستان کار بزرگ و شایسته‌ای بود که لازم می‌دانم از مدیرکل ورزش و جوانان استان، استاندار و همه مسئولانی که برای برگزاری این نشست تلاش کردند تشکر کنم و به آن‌ها تبریک بگویم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره میزبانی‌های خوزستان از مسابقات مختلف وزنه‌برداری گفت: به هیأت وزنه‌برداری استان خوزستان که یکی از بهترین هیأت‌های ما در سطح کشور است تبریک می‌گویم چراکه در چند سال اخیر میزبانی‌های متعدد رویدادهای داخلی مانند مسابقات قهرمانی کشوری و مسابقات بین‌المللی مانند جام فجر را به شایستگی برگزار می‌کنند و آن‌چه که داریم می‌بینیم افق روشنی است که از وزنه‌برداری خوزستان به چشم می‌خورد.

وی افزود: خوزستان زیرساخت‌های خوبی داشته و دارد و شاهد هستیم که در سطوح مختلف وزنه‌برداری کشور خوزستان نمایندگان شایسته‌ای دارد، ازجمله در سطح مدیریتی دبیر فدراسیون که خوزستانی است و در سطح مربیگری که سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از استان خوزستان است و بین ورزشکاران هم خوزستان نمایندگان خوبی ازجمله سعید موسوی نایب‌قهرمان جهان را دارد که وجود چنین افرادی در خوزستان مایه افتخار وزنه‌برداری کشور است.

مرادی بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌هایی که در فدراسیون از خوزستان می‌کنیم و تلاش‌هایی که در هیأت استان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام می‌شود بتوانیم ‌به‌ویژه در بحث استعدادیابی پیشرفت‌های بیشتری را داشته باشیم و نهایتاً افراد بیشتری از این استان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی اعم از رده پایه و بزرگسالان داشته باشیم.

انتهای پیام/خ

نظر شما