شناسهٔ خبر: 24279631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش

جایزه 11 هزار دلاری به لهستان رسید

تیم لهستان یک با شکست لتونی یک عنوان قهرمانی تور جهانی سه ستاره کیش را به دست آورد و 11 هزار دلار پاداش قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تور جهانی سه ستاره کیش که از یکم اسفندماه آغاز شده است، عصر امروز شنبه با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان رسید.


در دیدار نهایی و هشتادمین مسابقه تور جهانی کیش، تیم های لتونی یک (مارتینز پلاوینز – ادگارز تاکس) و لهستان یک (ماریوش پرودل – جاکوب شالان کیویکس) برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.


لهستانی ها در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 18 و 24 بر 22 حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، پاداش 11 هزار دلاری را به دست آورند. تیم لتونی یک نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی، هشت هزار دلار پاداش دریافت کرد.

 


در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم های اتریش سه (جولیان هورل – توبیاس وینتر) و آلمان دو (الکساندر واکِنهورست – سیون وینتر) برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند. نماینده آلمان در دو ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 11 به پیروزی رسید و مقام سومی را از آن خود کرد و جایزه شش هزار دلاری را به دست آورد.


تیم اتریش سه نیز با پذیرش شکست در دیدار رده بندی، در جایگاه چهارم قرار گرفت و پاداش چهار هزار و 800 دلاری به دست آورد.


احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، نادر کشتکار مدیرعامل میکامال، قائدیان معاون گردشگری منطه آزاد کیش، بهرام افشارزاده مشاور تربیت بدنی و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

نظر شما