شناسهٔ خبر: 24279417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس حضور یابد

صاحب‌خبر -

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد گفت: هیچ یک از اساتید این دانشگاه نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس درس حضور یابد.

به گزارش میزان، محمدرضا مردانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: در مقطع خاصی از تاریخ پرفراز و نشیب این دانشگاه قرار داریم و باید همه کمک کنیم تا این دانشگاه در مسیر تعالی خود که تاکنون طی کرده به پیش رود.

وی با اشاره به دغدغه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بازگشت دانشگاه آزاد اسلامی به آغوش انقلاب اظهار داشت: همه باید مدیریت دانشگاه را در گذر از این پیچ تاریخی یاری کنیم.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد، تسریع در جذب، گزینش و تبدیل وضعیت نیرو‌ها همراه با دقت عمل را یک اصل اساسی برای هیات‌های گزینش عنوان کرد و گفت: حفظ احترام و منزلت اساتید، توجه به جایگاه کاکنان، رعایت اخلاق حرفه‌ای و منشور اخلاقی دانشگاه باید مورد توجه باشد.

مردانی اظهار داشت: تشویق رفتار مومنانه و پایبندی اساتید به ارزش‌های انقلاب و نظام نیز باید مورد توجه مدیران دانشگاه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح چابک سازی دانشگاه در حوزه ساختاری، گفت: بخشی از اختیارات حوزه گزینش به استان‌ها تفویض خواهد شد.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد با بیان اینکه هیچ استادی نباید بدون طی مراحل گزینش در کلاس درس حضور یابد، افزود: گزینش اساتید حق‌التدریس بر عهده واحد‌های استانی است.

مردانی گفت: بازخوانی فرمان شش ماده‌ای حضرت امام خمینی (ره) و توجه به ویژگی‌های دینی، انقلابی، تعهد و شایستگی‌های علمی و اخلاقی از اولویت‌های مهم در گزینش اساتید است.

نظر شما