شناسهٔ خبر: 24279262 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر تبریز:

طرح کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان شهرداری اجرا نمی‌شود/برنامه اخراج و تعدیل نیرو نداریم

نصر: سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: صریح و شفاف عرض می‌کنم که یک ساعت هم از اضافه کاری کارگران و کارکنان شهرداری کم نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، کریم صادق‌زاده با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان شهرداری اظهار کرد: بنده از همین رسانه به صورت صریح و شفاف عرض می‌کنم که یک ساعت هم از اضافه‌کاری کارگران و کارکنان  شهرداری کم نخواهد شد.

مدیران به جای مدیریت هزینه‌ها، به دنبال راهکارهای غیرمنطقی هستند 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که همیشه در اکثر سازمان‌ها با آن مواجه هستیم، این است که مدیران به جای مدیریت هزینه‌ها و مدیریت مالی سازمان‌، راحت‌ترین و ساده‌ترین روش را انتخاب می‌کنند، افزود: مدیران  خیلی سریع می‌روند تا ببینند چطور می‌توانند از حقوق،مزایا و اضافه‌کاری کارگران و کارکنان کم کنند تا مثلاً به اصطلاح خودشان کسری بودجه را حل کنند. 

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: اگر قرار برای اجرای چنین موضوعی باشد بدون تردید،اول از معاونان، مدیران عامل، شهرداران مناطق و غیره آغاز خواهیم کرد.

برنامه اخراج و تعدیل نیرو نداریم/ شهرداری نیاز به بازنگری ساختاری دارد  

وی تاکید کرد: واقعیت این است که امروز شهرداری تبریز با انباشت نیرو مواجه است که یک دلیل آن، استخدام‌های بی‌ضابطه و بدون حساب و کتاب در دوره قبلی شورای شهر و مدیریت شهری است ولی همچنان که قبلاً هم به کرات عرض کرده‌ام، هیچ برنامه‌ای برای اخراج و تعدیل نیرو نداریم.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه ما باید به سمت چابک‌سازی شهرداری برویم و بتوانیم از طریق افزایش بهره‌وری، از تمام نیروها استفاده کنیم، افزود: ما امروز در شهرداری تبریز نیازمند بازنگری علمی و کارشناسی شده، ساختار سازمانی هستیم که این اصلاح ساختار سازمانی از نان شب هم واجب‌تر است.

برای مدیران موافق با حذف اضافه‌کاری کارکنان متاسفم 

وی اذعان داشت: واقعاً برای آن تعداد از مدیرانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، تاسف می‌خورم که به جای مطالعه و اجرای روش‌های نوین مدیریتی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و قابلیت‌های تک تک پرسنل، خیلی راحت به دنبال کاهش اضافه‌کاری کارگران و کارکنان  مظلوم و زحمتکش هستند.

صادق‌زاده متذکر شد: همه اذعان دارند که امروز کشور ما با مشکلات عدیده اقتصادی گریبانگیر است و همه مسوولان و مدیران باید برای تامین رفاه و معیشت کارگران و کارکنان که زحمت اصلی مجموعه شهرداری بر دوش این عزیزان است، تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما