شناسهٔ خبر: 24279024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنجان|نخستین سمینار کشوری مربیگری جودو آغاز به‌کار کرد

R41375/P1494/S6,59/CT7

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو به روز کردن اطلاعات و دانش مربیان داخلی را امری حیاتی دانست و گفت: باید دانش مربیان داخلی را به حد مطلوب برسانیم و سپس آن‌ها در سمینارهای بین‌المللی شرکت کنند تا بهره لازم را ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، صبح امروز نخستین سمینار مربیگری کشوری با حضور سرمربی تیم ملی جودو بانوان خانم نیلا آغاز به کار کرد و تا ظهر فردا این سمینار ادامه دارد.

لیلا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های فدراسیون جودو افزایش سطح کیفی مربیان جودو کشور است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته تکنیک ورزشکاران جودو کمی دچار مشکل بود، خاطرنشان کرد: از این موضوع نتیجه می‌گیریم که سطح دانش مربیان جودوی کشور دچار مشکل است و تصمیم گرفتیم سمینار مربیگری را در زنجان با مدرسی خانم نیلا سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودو بانوان برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو به روز کردن اطلاعات و دانش مربیان داخلی را امری حیاتی دانست و گفت: باید دانش مربیان داخلی را به حد مطلوب برسانیم و سپس آن‌ها در سمینارهای بین‌المللی شرکت کنند تا بهره لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه این سمینار با حضور 31 تن از مربیان سطح کشور از امروز برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم این دوره موثر واقع شود.

محمدیان با بیان‌ اینکه بهترین‌های این سمینار به مرور در تیم ملی حضور خواهند یافت، تصریح کرد: می‌خواهیم مربیان با تجربه بالا در کشور تربیت کنیم.

وی در ادامه گریزی به مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 زد و گفت: فدراسیون جودو یکی از فعالترین فدراسیون‌های کشور بابت حضور پررنگ در مسابقات آسیایی است که امیدواریم‌ نماینده‌های زیادی را در این مسابقات روانه جاکارتا کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو با بیان اینکه خانم نیلا سرمربی تیم ملی بانوان‌ جودو باید در مورد حضور نفرات تیم‌ ملی در مسابقات آسیایی جاکارتا تصمیم بگیرد، تصریح کرد: هدف خانم نیلا این است که حضور قوی ایران در مسابقات بین‌المللی است.

مریم بابایی نایب رئیس هیئت جودو استان زنجان در حاشیه این‌ سمینار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این سمینار نخستین دوره مربیگری است که با حضور سرمربی تیم ملی در سطح کشوری برگزاری می‌شود و 31 مربی در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه هشت نفر از مربیان این سمینار زنجانی هستند، عنوان کرد:رقیه محمدی، زینب بیگدلی، زهرا موسوی، لیلا غنی‌لو، زهره طاهری، مریم بابایی، مریم تاره و مریم عبداللهی هشت مربی زنجانی حاضر در این سمینار هستند.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم این سمینار در ارتقای سطح کیفی و دانش مربیان کشور تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما