شناسهٔ خبر: 24278960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اعزام دومین تیم سحر استان البرز به مناطق آسیب دیده از زلزله

استان‌ها > البرز - سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز از حضور تیم حمایت های روانی سحر در استان کرمانشاه ، شهرستان قصر شیرین خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان البرز ، مهناز قائم پناه اظهار کرد : دومین تیم حمایت های روانی (سحر) استان البرز متشکل از 16 عضو این جمعیت برای انجام فعالیت های بشر دوستانه از تاریخ 3 لغایت 11 اسفند ماه در استان کرمانشاه حضور یافتند.

وی ادامه داد : این تیم شامل جوانان شاخه آزاد و دانشجویی برای احیای روحیه کودکان و خانواده ها ی آسیب دیده بهمراه پزشک روانشناس و مدد کار اجتماعی به منطقه اعزام شدند.

قائم پناه اظهار داشت: بیش از 500 بسته فرهنگى شامل مدادرنگى، دفتر نقاشى، بادکنک ، عروسک و اسباب بازى و همچنین بسته بهداشتى به منطقه اعزام که طى روزهاى استقرار در محل زلزله زده بین کودکان و خانواده توزیع خواهد شد.

وى افزود: علاوه بر توزیع اقلام تهیه شده و برپایى ایستگاه هاى تفریحى و سرگرمى کودکان، کلاسهاى امداد و کمکهاى اولیه و همچنین کارگاه غلبه بر استرس در حوادث، ویژه بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن پاسداشت از خدمات و زحمات تیم اعزامى و کلیه جوانان اعزمى در سراسر کشور، افزود: تمامى خدمات جهت کم کردن رنج و آسیب هاى وارده به هموطنان عزیز صورت گرفته و تا جاى ممکن در جهت تسکین آلام بشرى و حمایت از آسیب دیدگان، از هیچ تلاشى فروگذار نخواهیم کرد.

46

نظر شما