شناسهٔ خبر: 24278713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فراخوان نخستین اکسپوی عکس گیلان

خبرگزاری شبستان: فراخوان نخستین اکسپوی عکس استان گیلان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، انجمن هنرهای تجسمی استان گیلان با نظارت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اولین اکسپوی عکس استان را با هدف حمایت از تولید آثار فاخر عکاسی دراستان برگزار می کند.

 

حمایت مادی و معنوی از عکاسان جوان و مطرح و شاخص استان به جهت ایجاد انگیزه و دلگرمی، ارتقای سطح کیفی آثار عکاسی استان با حمایت از آثار فاخر، آموزش هنرجویان و هنرمندان جوان استان از طریق بازدید از نمایشگاه و مشق دیداری، پویا کردن فضای تجسمی استان، تبادل تجربه بین هنرمندان عکاس استان و فرهنگ سازی بین دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان در زمینه ی هزینه کردن بخشی از اعتباراتشان برای خرید آثار هنری از دیگر اهداف نخستین اکسپوی عکس استان اعلام شده است.

 

هر عکاس زیر 35 سال گیلانی می‌تواند حداکثر پنج عکس خود را جهت شرکت در اکسپوی عکس استان در ابعاد طول کمتر از 1000پیکسل، رزولیشن 72 و حجم کمتر از 500 کیلوبایت با موضوع آزاد ارسال کند.

 

علاقمندان به شرکت در این اکسپو می‌توانند فرم مربوطه را از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دانلود و همراه آثارشان تا ساعت 12 شب سه‌شنبه ( 15 اسفند) سال جاری به آدرس الکترونیکی guilanphotoexpo@gmail.com ارسال کنند. 

 

آثار، توسط هیأت انتخاب آثار اولین اکسپوی عکس گیلان داوری و قیمت آثار راه یافته به نمایشگاه با پیشنهاد صاحب اثر و با نظر کارشناسان اولین اکسپو گیلان تعیین می شود.

 

سایز عکس‌های انتخاب شده جهت نمایشگاه که 30 درصد از فروش آثار به عنوان حق کمیسیون برگزار کننده به حساب انجمن هنرهای تجسمی گیلان واریز می گردد باید حداقل 70×50 و حداکثر180×120 باشد.

 

نمایشگاه نخستین اکسپوی گیلان 24 اسفند در نگارخانه ی مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) دایر می شود.

 

 

 

نظر شما