شناسهٔ خبر: 24277986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افشاردوست: ممکن است به میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی ادامه ندهیم

R1015159/P1435/S3,31/CT12

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه ارزیابی از سه دوره تور جهانی در کیش به هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه می‌شود، گفت: تصمیم گیری برای برگزاری مجدد و سطح ستاره‌های آن به عهده هیئت رئیسه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درباره سطح فنی تور جهانی کیش گفت: تور کیش از جمله تورهای سه ستاره است و تیم‌های متقاضی طبق درجه مسابقات برای حضور در آن اعلام آمادگی می‌کنند. برگزاری این رقابت‌ها از نظر سخت افزاری نه تنها کمتر از دوره قبل نبود، بلکه با توجه به زمان موجود، همتراز یا شاید بالاتر از دوره قبل هم شد. با توجه به اینکه در هر سه دوره شاهد برگزاری مسابقات بودم، فکر نمی‌کنم چیزی کمتر از دوره‌های قبل بوده است و حتی شاهد برگزاری با کیفیت‌تری بودیم.

مسئول اجرایی تور جهانی کیش با بیان اینکه والیبال ساحلی آیتم‌هایی دارد که به لحاظ اجرایی با والیبال سالنی متفاوت است، گفت: اگر قرار بود تمام کارها را به تنهایی انجام دهم، به دلیل اطلاعات کمی که در این زمینه داشتم، قطعا با مشکلاتی مواجه می‌شدم. اما همکارانم در فدراسیون، دوستان ساحلی، افراد حاضر در کمیته‌ها کمک زیادی در این زمینه به من کردند. در کل تجربه بسیار خوبی بود و چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم.

افشاردوست در پاسخ به این سئوال که آیا این دوره، آخرین میزبانی ایران از تورجهانی والیبال ساحلی است، تاکید کرد: در این خصوص با ضیایی صحبت کرده‌ایم. با توجه به هزینه‌هایی که برای برگزاری این رقابت‌ها انجام می‌دهیم، باید ارزیابی کنیم و ببینیم دستاورد این میزبانی برایمان چه بوده است. اگر برآوردها طبق توقعاتمان بود، قطعاً به این میزبانی ادامه خواهیم داد. اما اگر این طور نبود ممکن است به این میزبانی ادامه ندهیم. به دنبال انجام کاری هستیم که به رشد والیبال ساحلی ایران کمک کند. اگر راهکارهای دیگری برای این کار پیدا کردیم، از جمله شرکت در تورنمنت‌های مختلف شاید آن را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: باید برآورد کنیم با هزینه‌ای که برای میزبانی انجام می‌دهیم، چه کارهای دیگری می‌توانیم انجام دهیم. به لحاظ زیر ساخت، شرکت در تورنمنت‌ها مختلف و یا حتی برگزاری تورنمنت های مختلف در داخل که شانس پیشرفت والیبال ساحلی مان در آن بیشتر است. این ها همه موضوعاتی است که می‌توان روی آن فکر کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه ارزیابی از سه دوره تور جهانی در کیش به هیات رئیسه فدراسیون والیبال ارائه می شود، گفت: تصمیم گیری نهایی برای برگزاری مجدد و سطح ستاره های آن به عهده هیات رئیسه خواهد بود.

تور جهانی سه ستاره کیش که از یکم اسفندماه آغاز شده بود، امروز (شنبه) با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما