شناسهٔ خبر: 24277919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بزرگداشت سالروز عملیات کربلای ٥ در تاکستان

در مراسمی یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عملیات کربلای ٥ در تاکستان گرامی داشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ آذربایجانی فرمانده تیپ ٨٢ صاحب الامر استان قزوین در این مراسم با بیان حساسیت این عملیات گفت:در دفاع مقدس سابقه نداشت که عملیاتی به فاصله ١٥ روز از عملیات قبل انجام شود.

سرهنگ آذربایجانی افزود: عملیات کربلای ٥ به فاصله کوتاهی از عملیات کربلای ٤ انجام شد و دشمن را کاملا غافل گیر کرد و با الطاف الهی رزمندگان ایران به پیروزی قابل توجهی دست پیدا کردند.

وی از یادگاران دفاع مقدس از این عملیات به عنوان آغازی بر پایان هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت:عملیات کربلای ٥ یکی از پر هزینه‌ترین و پر تلافات‌ترین عملیات‌های جنگ محسوب میشود.

وی با مقایسه جوان اول انقلاب و نسل جوان امروز افزود:اگر در جنگ جوانان داوطلبانه در جبهه‌ها حاضر میشدند امروز هم جوانان برومند ایرانی داوطلبانه و با اصرار مکرر سعی دارند در سوریه و عراق حاضر شوند و با استکبار جهانی مبارزه کنند.

فرمانده تیپ ٨٢ صاحب الامر قزوین در ادامه با انتقاد از بعضی ناملایمات داخل کشور گفت:امروز عده‌ای به دنبال شبه افکنی در کشور هستند و مدام میخواهند ذهن جوانان را از اصل انقلاب و ولایت فقیه منحرف سازند.

سرهنگ آذربایجانی افزود: بعضی افراد دانسته و نادانسته سعی در تخریب چهره رزمندگان دارند و میگویند چرا سرمایه ایران باید در کشور‌های دیگر، چون سوریه و عراق صرف شود.

وی در پاسخ به این افراد گفت: این جنگ بر علیه عراق و سوریه نیست و هدف اصلی اسرائیل و آمریکا تضعیف ایران و حزب الله است.

آذربایجانی ادامه داد:از دولت و مجلس خواهش داریم تا کل بودجه‌ای که رزمندگان ایرانی در عراق و سوریه صرف کرده اند را به مردم گزارش دهند تا همه بداند رزمندگان با چه مظلومیتی در سوریه و عراق از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده تیپ ٨٢ قزوین با اشره به نحوه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران گفت: در هر زمینه که نظارت رهبر معظم انقلاب بوده است ما شاهد پیشرفت بودیم و هرجا از خط ولایت فاصله گرفته ایم زیان کرده ایم.

انتهای پیام/

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵

 

برچسب‌ها:

نظر شما