شناسهٔ خبر: 24277256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه موقت تربت جام:

تهدید علیه ایران، بیشترین ضربه را به استکبار زد

امام جمعه موقت تربت جام گفت: گزینه نظامی وتهدید مردم، بیشترین خسارت و ضربه را به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مراسم بزرگداشت سه شهید گمنام که در ایام فاطمیه تدفین شدند صبح امروز با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در مسجد علی بن ابیطالب تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت جام برگزار شد.

 

دراین محفل معنوی پس از قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی حجت الاسلام علی پیرنیا، امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به آیات الهی، گفت: انسان ها همیشه در معرض آزمایش و امتحان الهی قرار دارند و حضور شهدای گمنام در شهرستان ها این اماکن را شهادتی و استقامتی می کند.

 

حجت الاسلام پیرنیا افزود: سلاحهایی که در جهان اختراع و ساخته می شود مدیون ترس و خوف است و دشمن نادان اشتباه کرد که ملت قهرمان ایران را از گزینه نظامی روی میز ترساند؛ چرکه این حرکت باعث ساخت بهترین و مجهزترین سلاح های مدرن شد.

 

وی تصریح کرد: گزینه نظامی وتهدید مردم، بیشترین خسارت و ضربه را به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا زده است، زیرا گزینه تحریم نمی تواند برای آنها کارگشا باشد.

 

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به شکست داعش در عراق وسوریه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق این دو کشور اسلامی را به قدرت دیگری برای ولایت تبدیل کرده است.

 

حجت الاسلام پیرنیا با اشاره به هزینه های بالای سازش، عنوان کرد: با بررسی تاریخ دفاع مقدس و مدافعان حرم مشخص می شود هزینه دفاع وایستادگی در برابر زیاد خواهی استکبار کمتر از سازش با آنها می باشد.

 

وی با اشاره به خشکسالی ها منطقه، بیان کرد: خشکسالی پی در پی منطقه دردی است که ساکت شدنی نیست و انسانهایی که اهل صبر در سختی ها هستند منتظر بشارت خدواند باشند و بدانند که مشکلات اقتصادی کشور در سایه تبعیت از حرف رهبری و اجرای اقتصادمقاومتی قابل حل است.

 

انتهای پیام/

نظر شما