شناسهٔ خبر: 24276980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب تیم استقلال برای مصاف با فولاد خوزستان مشخص شد

تهران -ایرنا -«وینفرد شفر» سرمربی آلمانی استقلال تهران برای دیدار امروز شنبه آبی پوشان پایتخت مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، یازده بازیکن اصلی خود را مشخص کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برای این دیدار که از ساعت 16 به میزبانی ورزشگاه غدیراهواز برگزار می شود، سید حسین حسینی، روزبه چشمی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، محسن کریمی و تیام برای تیم استقلال به میدان می روند.
تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ارزشمندی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان کسب کرد، امیدوار است با برتری مقابل فولاد با روحیه مضاعف میزبان پرسپولیس در هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت باشد.
در طرف مقابل شاگردان«سیروس پورموسوی» سرمربی تیم فولاد که برای رسیدن به نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، رقابت سختی با تیم های، ذوب آهن، پیکان، سایپا و پارس جنوبی جم دارند، عزم خود را برای گرفتن سه امتیاز مصاف با استقلال جزم کرده اند.
هم اکنون پس از تیم پرسپولیس 54 امتیازی که باید آن را قهرمان لیگ هفدهم دانست، تیم های ذوب آهن(38 امتیاز و یک بازی کمتر)، پیکان( 38 امتیاز)، فولاد( 38 امتیاز و یک بازی کمتر)، سایپا( 38 امتیاز)، پارس جنوبی جم(37 امتیاز و یک بازی کمتر) و استقلال تهران( 35 امتیاز و یک بازی کمتر) به ترتیب در جایگاه دوم تا هفتم این مسابقات قرار دارند.
این دو تیم در اداوار رقابت های لیگ تاکنون 31 بار مقابل هم قرار گرفتند که 14 پیروزی برای استقلال و 8 برد نیز برای قرمز پوشان فولاد بوده است و در 9 دیدار نیز دو تیم به تساوی رسیدند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029** 1701

انتهای پیام /*

نظر شما