شناسهٔ خبر: 24276893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ونگر به دنبال یک قهرمانی دیگر در جام اتحادیه

آرسن ونگر به دنبال ثبت یک قهرمانی دیگر همراه آرسنال در جام اتحادیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، فردا شب اولین فینال داخلی فوتبال انگلیس برگزار می‌شود جایی که تیم لندنی آرسنال باید در ورزشگاه ومبلی برابر منچسترسیتی قرار گیرد. این جام تنها جام داخلی در انگلیس است که آرسن ونگر هنوز موفق به فتح آن نشده است و امیدوار است برای اولین‌بار این جام را در ومبلی بالای سر ببرد.

با این حال آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در ومبلی همیشه خاطرات خوبی داشته است و در سال‌های اخیر به لطف برنده شدن تیمش در این ورزشگاه توانسته در سمت سرمربیگری آرسنال ابقا شود. سال گذشته تیم او موفق شد چلسی را که با کونته نتایج خوبی به دست می‌آورد شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود. خیلی‌ها عقیده دارند همین جام باعث شد تا ونگر قراردادش را به مدت دو سال دیگر در این تیم تمدید کند. قبل از این بازی هواداران آرسنال به شدت خواستار خروج ونگر از تیم‌شان شده بودند. آرسنال سال گذشته در نیمه نهایی در همین ورزشگاه موفق به شکست منچسترسیتی شد و دو بر یک این تیم را شکست داد.

آرسنال هم‌چنین در همین ورزشگاه در جام خیریه که همان سوپر جام فوتبال انگلیس است بار دیگر چلسی را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ونگر غیر از ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی امارات، در ومبلی بیش‌ترین درصد برد را در دوران مربیگری خود داشته است.

از دیگر بردهای ارزشمند ونگر با آرسنال در این ورزشگاه می‌توانیم به سال ۲۰۱۴ در فینال جام حذفی اشاره کنیم جایی که توپچی‌های لندن موفق شدند ۳ بر ۲ هال سیتی را از پیش روی بردارند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بازی فردا شب آرسنال و سیتی اولین باری است که دو مربی برای قهرمانی در یک جام برابر هم قرار می‌گیرند و اولین فینال دو مربی با یکدیگر است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما