شناسهٔ خبر: 24276866 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

«شوخی کردم» روی آنتن شبکه پنج

مجموعه «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری از شنبه 5 اسفندماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می شود. سعید امیرسلیمانی تا همین یکی دو دهه قبل بازیگر پرکاری در عالم سینما و تلویزیون محسوب می‌شد. او که این روزها خودش را از بازیگری دور کرده و فراغت از کار را پیشه کرده است، از شانس همکاری با حاتمی در بیشتر پروژه‌های ماندگارش برخوردار بود و علاوه بر این، رفاقت نزدیکی هم با او داشت. امیرسلیمانی که در یادگار ماندگار حاتمی یعنی هزاردستان نقش شاهزاده‌ای قاجاری با نام معیرالدوله را ایفا می‌کرد، از خاطرات همکاری با یگانه شاعر دنیای تصویر می‌گوید: نگاهی به تیتراژ «هزاردستان» بیندازی، ‌از معدود بازماندگان این مجموعه و البته به سبب ابعاد نقش مهم‌ترین آنهاست. مردی که از شکار آهو به شکار انسان روی می‌آورد، اما در ادامه قلم را جایگزین تفنگ می‌کند و از رضا تفنگچی می‌شود، ‌رضا خوشنویس. دستی که پیش از این ماشه می‌چکاند این‌بار قلم را بر کاغذ می‌رقصاند. لکن سیر تحولات و طی طریق تسلسل‌وارش، او را در نهایت به خویشتن خویش بازمی‌گرداند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور دربرنامه «بحث روز» رادیو ایران به عملکرد نیوی انتظامی در برخورد با اغتشاشات و آشوب ها می پردازد. رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک ستاد مرکزی راهیان نور و معاون امور استان های رسانه ملی از همت رسانه ملی در ترویج فرهنگ سفر به یادمان های دفاع مقدس قدردانی کرد. چهارمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی (منشور رسانه) با موضوع مخاطب محوری در رسانه‌ ملی با حضور رئیس، معاونان، مدیران و برنامه سازان سازمان صداوسیما در مرکز همایش های بین المللی برگزار شد. سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در سازمان صدا و سیما با دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما دیدار و گفت‌وگو کرد.افزایش تعاملات صدا و سیما با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پوشش سراسری برنامه‌های راهیان نور، ساخت فیلم‌های مستند در رابطه با راهیان نور و ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان مهمترین محورهای این نشست بود. نهم اسفند ماه، شنونده سریال رادیویی «شب شیشه ای» از رادیو نمایش باشید. دکتر مهرنوش اثباتی مدرس دانشگاه و دارای دکترای روانشناسی هر هفت

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «شوخی کردم»، یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و …است. هر بخش از این مجموعه از موضوعی مستقل و مجزا برخوردار است.

بنا بر این گزارش، مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش،‌ شقایق رحیمی راد، هادی کاظمی،‌ محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو و سحر زکریا بازیگران مجموعه تلویزیونی «شوخی کردم» هستند.

مجموعه کمدی و طنز «شوخی کردم» در 12 قسمت از امشب (شنبه تا چهارشنبه) ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت های 23 و 10:30 است.

نظر شما