شناسهٔ خبر: 24276715 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

با استقبال پرشور مردم و مسئولان

مراسم تشییع و تدفین 23 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آرام گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت حضرت زهرا‌(س)، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال پرشور دانشگاهیان، مردم و مسئولان، میزبان شهدای گمنام بودند.

برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام در واحد شیراز

در این ایام پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تشییع و در مزار مطهر شهدای گمنام به خاک سپرده شد.علیرضا شریفی مسئول بسیج دانشجویی واحد شیراز در حاشیه این مراسم گفت: باورمان این است که حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در واحدهای دانشگاهی مایه برکت است و از لحاظ فرهنگی تأثیر مثبت و بسزایی را در جوانان ایجاد می‌کند و نقش فرهنگی دانشگاه را در جامعه پررنگ‌تر خواهد کرد.

تدفین و تشیع پیکر دو شهید والامقام دفاع مقدس در واحد آزاد شهر

پیکر پاک دو شهید والامقام دفاع مقدس که 28 بهمن ماه وارد شهرستان آزادشهر شده بود، نیز با حضور پرشور مردم این شهر از مسجد جامع شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تشییع و به خاک سپرده شد.دکتر سیدمهدی حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان و مدفن و الگو سازی از شخصیت و سیره زندگی آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان است و تجلیل از شهدای گمنام خوشنام، ترویج فرهنگ ایثار و مایه بقای انقلاب اسلامی است.

دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد آرام گرفتند

همچنین در راستای همین مراسم ها پیکر 6 شهید گمنام بر دستان مردم وحدت مدار و ولایی شهرستان تایباد تشییع و در سه نقطه شهری، دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی تایباد، دو شهید در بوستان شهر مشهد ریزه از توابع بخش میان ولایت تایباد و دو شهید در بوستان ولایت شهر کاریز، ازتوابع بخش مرکزی تایباد، بردستان مردم این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.

در مراسم تشییع شهدای گمنام که در محل دانشگاه آزاد اسلامی تایباد برگزار شد، حجت الاسلام مرتضی محدثی امام جمعه موقت شهرستان تایباد، باتقدیر از مردم برای حضور باشکوه در تشییع جنازه شهدای گمنام گفت: شهدای گمنام و 300 هزار شهید مظلوم کشور جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند تا دست اجانب از کشورکوتاه شود.

تدفین پیکر دو شهید گمنام در واحد گرگان

در واحد گرگان نیز همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دوش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تشییع و خاک سپرده شد.

در مراسم وداع دو شهید گمنام حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم گفت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد میزبان این دو یادگار دوران دفاع مقدس و دو فرزند حضرت زهرا (س) باشیم، هرچند در حقیقت ما مهمان این دو شهید بزرگوار هستیم.

آیین تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در واحد مبارکه برگزار شد

همچنین به همت بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی ، مراسم سوگواری وعزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و تشیع پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد مبارکه برگزار شد.

دکتر عبداله هادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با بیان این که شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را در پیش گرفتند تا این که آزاده باشند، گفت: شهدا با نثار همه هستی خویش در راه خدا به ما نشان دادند که در راه حریت، آزادگی و در راه حق و حقیقت باید از تمام هستی خویش گذشت.

یک شهید گمنام در واحد شهر بابک آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور گسترده جامعه دانشگاهی، مردم و مسئولان شهرستان تشییع و در کنار مسجد سلمان فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک به خاک سپرده شد.در این مراسم، حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهرستان شهر بابک ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امیدواریم از فضای معنوی که این شهید گمنام در این واحد دانشگاهی ایجاد می کند، استفاده کنیم .

تشییع پیکر دو شهید گمنام در واحد قوچان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نیز در این ایام میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس بود.پس از برگزاری مراسم وداع با این دو شهید در مسجد جامع امام خمینی(ره)، مراسم تشییع از بیمارستان شهدا تا میدان مرکزی قوچان برگزار شد و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام محمدعلی دستجردی امام جمعه قوچان پیکرهای مطهر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان انتقال پیدا کرد تا در مقابل مسجد امام رضا(ع) این دانشگاه و مزار ابدیشان آرام بگیرند.

پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر آرام گرفت

همچنین پیکر پاک و مطهریک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور مردم، مسئولان، دانشجویان و اساتید از میدان امام رضا(ع) مهدیشهر تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر به خاک سپرده شد.دکتر جواد موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر در این مراسم پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.

برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام واحد ورامین ـ پیشوا

واحد ورامین پیشوا نیز در ایام فاطمیه میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام بود که پس از تشییع بر روی دوش اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان در محوطه مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا به خاک سپرده شدند.

 

پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان آرام گرفت

در همین راستا پیکر پاک دو شهید والامقام دفاع مقدس که ۲۹ بهمن وارد شهرستان رفسنجان شده بود، با حضور پرشور مردم از حسینیه ثارالله این شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان تشییع و به خاک سپرده شد.حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان افتخار میزبانی این دو شهید را دارد. هر ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، زنده است و عزت دارد.

 

برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا نیز در ایام فاطمیه میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام بود که پس از تشییع بر روی دوش مردم و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در محوطه واحد بوئین زهرا به خاک سپرده شدند.

واحد انار میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس شد

همچنین پیکر پاک یک شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس که وارد شهرستان شهیدپرور انار شده بود، باحضور مسئولان، دانشگاهیان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار انار از مقابل امامزاده محمد صالح این شهرستان تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار تشییع و تدفین شد.دکتر رضا قدیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار در این مراسم ضمن سپاس و قدردانی از حضور پرشور مردم، گفت: بنا به آموزه های دینی و اسلام و تاکید آیات قرآنی، سعادت دنیا و آخرت همه ما در پیروی از آرمان و اهداف شهدا و ادامه دادن راه آنان است.

 

دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن آرام گرفتند

در ادامه تشیع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی مراسم تشییع دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور بردسکن، مسئولان شهرستان و دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن برگزار شد.

دو شهید گمنام در واحد محمودآباد آرام گرفتند

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان، دانشگاهیان و مردم شهید پرور محمودآباد برگزار شد.پیکر پاک و مطهر این دو شهید گمنام که یکی 25 ساله و دیگری 19 ساله بود، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد به خاک سپرده شد.

واحد استهبان میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس

در نهایت پیکر پاک دوشهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد استهبان آرام گرفتند.

نظر شما