شناسهٔ خبر: 24276640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

آقای بازیگر خانه‌نشین شد

ولی الله شیراندامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل شكستگی استخوان بازو در منزل خود بستری است و در انتظار تشخیص پزشك معالج درباره چگونگی بهبود این وضعیت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، ولی الله شیراندامی که طی یک سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری دیابت با مشکلاتی مواجه بوده است درباره وضعیت جسمانی خود گفت: به دلیل بیماری دیابت پایم زخم شده بود که بعد از طی دوره درمانی خوب شد و بعد از چند ماه بستری بودن خود را آماده حرکت و فعالیت می کردم که به شدت روی زمین افتادم و استخوان بازویم شکست.

وی ادامه داد: یک شب وقتی داشتم با عصا در منزل حرکت می کردم از پهلو به زمین افتادم و استخوان بازویم دچار شکستگی شدید شد. حدود ۲ ماهی دستم در گچ بود و بعد از آن که باز شد تحت نظر دکتر معالج در بیمارستان هستم تا مشخص شود وضعیت استخوان دستم چگونه است.

شیراندامی عنوان کرد: قرار است روز یکشنبه ۶ اسفند باز هم مورد معاینه قرار بگیرم تا شرایطم مشخص شود.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: در همان موقع که دستم شکست با آقای عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تماس گرفتیم و ایشان بلافاصله به عیادت من آمد.

شیراندامی درباره تأمین هزینه های درمانی خود اظهار کرد: ما تحت حمایت بیمه تکمیلی هستیم و از این طریق هزینه های درمان تأمین می شود.

نظر شما