شناسهٔ خبر: 24276542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

دستگیری قاتل فراری و همدستانش پس از ۸ ماه

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری به همراه همدستانش بعد از هشت ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری به همراه همدستانش بعد از هشت ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی گفت: در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۳ ساله در خردادماه سال جاری در یکی از روستا‌های شهرستان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی قاتل و همدستان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در منزلی در حاشیه شهر ایرانشهر دستگیر و به فرار ۸ ماهه آنان پایان دادند.

سرهنگ سعادتی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۰ تیغه خشاب و مهمات مربوطه، یک عدد جیب خشاب و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان، متهمان انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی اعلام کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.

نظر شما