شناسهٔ خبر: 24276467 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال سود اوراق به بورسی‌ها در اسفند

R32365/P1012122/S7,84/CT1

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در اسفند ماه جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ بر اساس آمار مدیریت امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی بیش از 5 هزار و 316میلیارد ریال سود انواع اوراق در آخرین ماه امسال به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد.

همچنین زمان سررسید اوراق اجاره شرکت های سایپا و هواپیمایی ماهان، خدمات ارتباطی رایتل وشرکت دانا پتروریگ کیش در اسفند ماه جاری است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

سود اوراق مشارکت شرکت های قطار شهری تبریز، لیزینگ رایان سایپا، توسعه خاور میانه، لیزینگ ایران و شرق، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت علوم، سیمان کردستان و شهرداری های تهران، شیراز، اصفهان و مشهد نیز اواخر ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

افزون بر این سررسید سود اوراق مرابحه شرکت کرمان موتور، شرکت بنا گستر کرانه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن، پارند پایدار سپهر، پاداش سهامداری توسعه یکم، کمند و امین یکم فردا و همچنین اوراق سلف موازی استاندارد برق شرکت ماهتاب گستر و سلف موازی استاندارد پلی اتیلن هم در اسفند ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

گفتنی است هم اکنون در حدود 80 نوع انواع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) دربازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه‌گذاران پرداخت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما