شناسهٔ خبر: 24276394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزارش تصویری؛

سرزمین ارجان به استقبال نوروز باستانی می رود+ تصاویر

تصاویری زیبا از جاذبه های طبیعی بهبهان توسط عکاس خوش ذوق عصر بهبهان در فصول مختلف سال به ثبت رسیده است که در آستانه عید نوروز باستانی دیدنشان خالی از لطف نباشد .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :تصاویری زیبا از جاذبه های طبیعی بهبهان توسط عکاس خوش ذوق عصر بهبهان در فصول مختلف سال به ثبت رسیده است که در آستانه عید نوروز باستانی دیدنشان خالی از لطف نباشد


تصاویر تلفیقی از اماکن گردشگری و طبیعت مشهور شهر بهبهان است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر سه رودخانه بزرگ یعنی مارون ، خیر آباد و زهره شاهکارهای بی نظیری از زیبایی های خلقت را به تصویر کشیده است.

برای اینکه بهتر با این نقاط آشنا شویم و یک روز را در نوروز برای طبیعت گردی به آن اختصاص دهیم ، به معرفی برخی از این جاذبه ها میپردازیم .


گیاهان خودرو

وجود گیاهان خودرو در اراضی زراعی شهر بهبهان ، صحنه های خارق العاده ای در آستانه بهار رقم زده است که گل های بابونه در آنها جلوه میکند.

عصر بهبهان     
        
عصر بهبهان

عصر بهبهان

عصر بهبهان


پیست شیرعلی

پیست موتور سواری شیرعلی یکی از دیدنی ترین و جذابترین نقاط شهر بهبهان است که در فصول مختلف سال تعداد بسیار زیادی از راکبان موتور سوار حرفه ای و اماتور این شهر را وادار به انجام نمایش و حرکات خیره کننده میکند.

عصر بهبهان







تالاب چاه ماری

دریاچه ای زیبا در غرب بهبهان که همه ساله گردشگران بومی در آنجا به سیاحت و طبیعت گردی میپردازند

عصر بهبهان

عصر بهبهان

عصر بهبهان

عصر بهبهان



ورودی شهر بهبهان

ورودی شهر بهبهان از سمت اهواز یکی از جاذبه های غیر طبیعی است که به سبب بستر سازی در حریم رودخانه مارون و احداث وسایل ورزشی و تفریحی در این نقطه ، شهر بهبهان را از سایر شهرستانهای استان خوزستان متمایز ساخته است.

عصر بهبهان


عصر بهبهان






امامزاده حیدر (ع)

وجود امامزاده با فضیلت و مکرم در شهر بهبهان که میعادگاه حاجتمندان به نام حیدر بن موسی الکاظم معنویت خاصی به شهر بهبهان بخشیده است.


عصر بهبهان

عصر بهبهان




آثار باستانی شهر ارجان


اکنون از شهر باستانی ارجان حمام بکان و سر ستون هایی از دوران زندگانی پادشاهی در این سرزمین تاریخی و بقعه ای که مشهور به قدمگاه امام هشتم شیعیان است به جا مانده است.


عصر بهبهان

عصر بهبهان

عصر بهبهان
 

انتهای پیام/

نظر شما