شناسهٔ خبر: 24275622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

خیال ایران راحت است؛

مکاتبه فوتسالی تایلندی‌ها برای گرفتن سهمیه المپیک از عراق!

فدراسیون فوتبال تایلند با ارسال مدارک و مستنداتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تایید تخلف عراق در مسابقات فوتسال جوانان آسیا و گرفتن سهمیه این کشور در المپیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا اردیبهشت و خردادماه ۹۶ به میزبانی تایلند برگزار شد و تیم ایران توانست با غلبه بر عراق عنوان قهرمانی نخستین دوره این بازی‌ها را از آن خود کند. به این ترتیب ایران و عراق از آسیا توانستند سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را از آن خود کنند.

در آن مقطع زمانی، بعضی از کشورها نسبت به شرایط سنی بازیکنان عراق اعتراضاتی داشتند و معتقد بودند این کشور از نفراتی استفاده می کند که بیشتر از ۲۰ سال سن دارند.

با نزدیک شدن به شروع رقابتهای المپیک جوانان به میزبانی آرژانتین (مهرماه ۹۷) کشور تایلند در تلاش است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر نهادهای بین المللی فوتبال را متقاعد به استفاده از نفرات غیرمجاز در تیم عراق کند. تایلندی ها در مکاتبات و نامه نگاری های خود به تخلفات کشور عراق اشاره و تاکید کرده اند که باید سهمیه المپیک، از کشور عراق پس گرفته شود.

تایلند در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا با غلبه بر ازبکستان سوم شد و در صورتی که بتواند ادعایش در تخلف بازیکنان عراق را تایید کند، به عنوان سهمیه دوم بعد از ایران جواز حضور در المپیک جوانان را به دست می آورد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما