شناسهٔ خبر: 24275287 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعتراض داریوش فرهنگ به سوءاستفاده آمدنیوز از اظهاراتش +فیلم

داریوش فرهنگ بازیگر و فیلمساز کشورمان، اقدام آمدنیوز در سوءاستفاده از سخنانش را مضحک، نابخردانه و ناجوانمردانه دانست.

صاحب‌خبر -

اقدام آمدنیوز مضحک، نابخردانه و ناجوانمردانه بودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش فرهنگ کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون اوایل دی‌ماه در برنامه‌ی "من و شما" که از شبکه‌ی شما پخش می‌شود حاضر شد. وی در این برنامه از برخی مشکلات مدیریتی کشور انتقاد کرد و از مردم خواست که حل معضلات کشور را از مسئولین مطالبه کنند.

به دلیل اینکه این برنامه در اولین شب شروع آشوب‌ها پخش شد، برخی از رسانه‌های ضد انقلاب از جمله کانال معاند آمدنیوز، این سخنان داریوش فرهنگ را با عنوان حمایت وی از آشوب‌ها و تحریک مردم به ادامه اغتشاشات منعکس کردند.

این ادعای آن‌ها در صورتی بود که صحبت‌های فرهنگ، فقط یک اننقاد ساده‌ به برخی از روش‌های مدیریتی مسئولان بود.

اقدام آمدنیوز مضحک، نابخردانه و ناجوانمردانه بود +فیلم

این بازیگر و فیلمساز مطرح کشور به تازگی در سخنانی، به اقدام این رسانه‌های معاند واکنش نشان داده و آن را مضحک، نابخردانه و ناجوانمردانه دانسته است. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفته است که این موضوع دور از انتظار نیست زیرا کار این رسانه‌ها همین است؛ یعنی مدام به دنبال این هستند که مسئله‌ای را پیدا کنند و با استفاده از آن جو را متشنج کنند.

در ادامه صحبت‌های داریوش فرهنگ در واکنش به این اقدام رسانه‌های معاند را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6449880/7622153?width=400&height=300"></script></div>

 در ادامه اصل سخنان داریوش فرهنگ که رسانه‌های ضد انقلاب از آن سوءاستفاده کردند را مشاهده می‌کنید. در این ویدئو به وضوح مشخص است صحبت‌های وی فقط یک مطالبه‌ی معمولی از مسئولان برای حل مشکلات بود.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6449880/7622160?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

واکنش داریوش فرهنگ به سوءاستفاده آمدنیوز از سخنانش

نظر شما