شناسهٔ خبر: 24275256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پاسخ به شبهات سیاسی؛

علت اصلی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط ایرانی‌ها

چرا ما ایرانی‌ها شعار «مرگ بر این و آن» را با «ندای زنده باد» جایگزین نمی‌کنیم تا «عشق و محبت» به کشورمان برگردد؟! چون شعار «مرگ بر قاتلان و جنایتکاران» دقیقاً یعنی «زنده باد زندگی و انسانیت».

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماسال نیوز، اسلام ملکی معاف از فعالان رسانه‌ای استان گیلان به شبهه چرایی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و … که اخیرا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مطرح شده بود پاسخ داد:

 
 
 
پرسش:
 
چرا ما ایرانی‌ها شعار «مرگ بر این و آن» را با «ندای زنده باد» جایگزین نمی‌کنیم تا «عشق و محبت» به کشورمان برگردد؟!
 
 
 
پاسخ:
 
هرکس ریاضیات خوانده باشد می‌داند که «منفی در منفی میشه مثبت».
 
حتماً داعشی‌هایی را که کودکان خردسال را جلوی مادرانشان ذبح می‌کردند یا با اره برقی سر از تن اسیران جدا می‌کردند یا انسان‌ها را زنده‌زنده می‌سوزاندند یادتان هست.
 
آیا گفتنِ «مرگ بر داعش» رفتاری غیرانسانی یا غیراخلاقیست و موجب نکبت می‌شود؟!!
 
اگر به عقل خود رجوع کنیم می‌فهمیم که شعار «مرگ بر قاتلان و جنایتکاران» دقیقاً یعنی «زنده باد زندگی و انسانیت».
 
ما ایرانی‌ها هیچ‌گاه «مرگ بر این و آن» نمی‌گوبیم.
 
«این و آن» اگر جنایتکار نباشند ما با آنها دشمنی نداریم.
 
ما مرگ را تنها برای کسانی آرزو می‌کنیم که «دشمن بشریت هستند». ما مرگ را تنها برای سیاستمداران جنایتکاری آرزو می‌کنیم که «داعش را تأسیس کردند و شیوه‌های گوناگون جنایت را به او آموختند و تکنیک‌های هالیوودی مستندسازی را به او یاد دادند تا اسلام و مسلمانی را بدنام کند».
 
شاید شما هم فیلم سخنان خانم کلینتون را دیده‌اید که در کنگره اعتراف کرد که آمریکا ۱۰ ها سال پیش با همکاری عربستان سعودی تروریست‌های طالبان و القاعده را در افغانستان آموزش داد و مسلح کرد. حتماً فیلم سخنان ترامپ را دیده‌اید که می‌گفت: «اوباما و خانم کلینتون نقش اساسی در ایجاد داعش داشتند».
 
یادمان هست که همین آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری ما را بر فراز خلیج فارس با موشک ساقط کردند و صدها زن و بچه و مسافران بی‌آزار ایرانی را به قتل رساندند و بعداً رئیس‌جمهور آمریکا به فرمانده ای که دستور شلیک موشک را داده بود مدال افتخار داد و از شجاعتش تقدیر کرد.
 
حتماً می‌دانید که اسرائیلی‌ها خانه‌های فلسطینی‌ها را آتش می‌زنند. آیا تصاویر آن نوزاد شیرخواره‌ی فلسطینی را که نامش «علی دوابشة» بود و در آتش سوخت و زغال شد دیده‌اید؟ تصویر شیشه شیرش را که نیم سوخته بود دیده‌اید؟!
 
حتماً می‌دانید تمام بمب‌هایی که بر سر کودکان و زنان یمنی ریخته می‌شود ساخت آمریکا و انگلیس است؟
 
اگر شما می‌خواهید «زنده باد جنایتکار» بگویید آزاد هستید ولی من «انسان» هستم و «وجدان» و «عاطفه» دارم و قطعاً برای «قاتلان» آرزوی زنده بودن نخواهم کرد.
 
مطمئن باشید هرکس «زنده باد جنایتکار» بگوید نکبت بر او نازل می‌شود و روزی گرفتار ظلم جنایتکاران می‌شود تا حال و روز مظلومان و مقتولان را درک کند.
 
کسانی که می‌گویند «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» سخنی غیراخلاقی است آیا خدا و قرآن را قبول دارند؟
 
اگر قرآن را قبول دارند پس حتماً می‌دانند که خداوند «فرعون»ها را لعن و نفرین فرموده است. خداوند در قرآن فرموده: «تبّت یدا ابی لهب» (نابود باد دستان ابی لهب)
 
اگر اهل بیت (ع) را قبول دارند حتماً می‌دانند که در زیارت عاشورا به «یزید» لعن فرستاده شده است.
 
طبیعی است هرکس دوستدار عدالت و انسانیت باشد از دشمنان عدالت و دشمنان انسانیت بیزار است و بر آنها نفرین می‌فرستد.

نظر شما