شناسهٔ خبر: 24275043 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| دانش آموز بوشهری در جشنواره بین المللی فیلم رشد حائز رتبه برتر شد

R41363/P1336/S6,53/CT11

عضو هیئت انتخاب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: از ۳۵ اثر برگزیده بخش دانش‌آموزی این جشنواره دانش آموز هنرمند بوشهری مقام نخست و تندیس زرین را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، روح الله مالمیر صبح امروز در آیین اکران فیلم‌های چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در بوشهر با بیان اینکه این جشنواره از معتبرترین  جشنوراه علمی، آموزشی و تربیتی  است اظهار داشت: این جشنواره دارای کاربردی‌های گوناگون است و فیلم‌های آن در استان‌ها به نمایش درمی‌آید که نقش مهمی در رشد و شناسایی استعدادهای هنری دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد در چهار بخش حرفه‌ای، فرهنگیان، دانشجو معلمان فیلم‌ساز و دانش آموزی برگزار شده است افزود:دانش آموزان  در کنار تحصیل علم و دانش، با تکیه بر توانمندی و خلاقیت خود و با راهنمایی معلمان  و مدیران مدارس، به خلق آثار هنری دست می‌‌زنند.

مالمیر با اشاره به اینکه در چهل و هفتمین مرحله این جشنواره بیش از یک‌هزار و 250 اثر هنری به دبیرخانه ارسال شد خاطر نشان کرد: از این تعداد 250 اثر به‌ سبب برخورداری از شرایط و ویژگی‌های فنی لازم تائید و توسط داوران جشنواره انتخاب شده است. 

نماینده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه  آثار مربوط به 37 کشور دنیا است گفت: 66 اثر از بخش بین‌الملل خارجی، 35 اثر از بخش دانش‌آموزان، 41 اثر از بخش فرهنگیان و هفت اثر از بخش دانشجومعلمان به مرحله نهایی راه یافت.

عضو هیئت انتخاب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با بیان اینکه در بخش دانش آموزان فیلم‌ساز 100 اثر ارسال شد خاطر نشان کرد: 35 اثر آن قابل توجه بود که انتخاب شد و در این میان اثر فاطمه صداقت از بوشهر مقام نخست و تندیس زرین را از آن خود کرد.

آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی تربیتی فیلم رشد از پنجم تا نهم اسفند در استان بوشهر اکران می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما