شناسهٔ خبر: 24274597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جام اتحادیه فوتبال انگلیس/ دیداری برای دروازه‌بانان ذخیره

دو دروازه‌بان ذخیره ولی با انگیزه منچسترسیتی و آرسنال یک‌شنبه شب درون دروازه تیمشان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس باید در ورزشگاه ومبلی برابر هم به میدان بروند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

این دیدار تقابل دو دروازه‌بان آماده و نیمکت نشین دو تیم است. کلودیو براوو دروازه‌بان براوو فکرش را هم نمی‌کرد بعد از جدایی از بارسلونا نیمکت نشین منچسترسیتی شود ولی درخشش ادرسون باعث شد تا گواردیولا در جام اتحادیه و جام حذفی از براوو استفاده کند. در دیدار فردا نیز به احتمال زیاد براوو درون دروازه سیتی خواهد ایستاد. این دروازه‌بان اخیرا از نیمکت نشینی در سیتی ابراز نارضایتی خودش را اعلام کرده است و به احتمال زیاد در تابستان از این تیم جدا می‌شود.

براوو دروازه‌بان ۳۴ ساله منچسترسیتی تبحر خاصی در مهار ضربات پنالتی دارد و شاید این یکی از دلایلی بوده است که گواردیولا به حضور او در بازی با آرسنال تاکید دارد. او دو بار توانست پنالتی لیونل مسی را در کوپا آمه ریکا مهار کند. او سابقه بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای تیم ملی شیلی را نیز در کارنامه خود دارد و همین تجربه می‌تواند در بازی‌های مهم به کمک او بیاید.

در طرف مقابل دیوید اوسپینا دروازه‌بان کلمبیایی نیز در سوی دیگر در غیاب پتر چک درون دروازه آرسنال خواهد ایستاد. اوسپینا نیز با وجود شایستگی زیادی که داشته است به سبب بازی‌های خوب پتر چک فرصتی برای حضور در زمین بازی نداشته و در بازی‌های جام حذفی و جام اتحادیه به کار گرفته شده است.

پارسال منچستریونایتد با برتری برابر ساوتهمپتون به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام

نظر شما