شناسهٔ خبر: 24274355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محکومیت نفت آبادان و سپاهان به انجام بازی در استان دیگر و اخطار به سپیدرود

R1015150/P1015135/S3,27/CT12

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه و سنگ و انداختن بطری و لیزر صوت گرفت. این تیم  به برگزاری یک دیدار خانگی در زمین بی طرف به غیر از استان میزبان و میهمان به تشخیص و تعیین کمیته برگزار کننده مسابقات محکوم شد.(این رأی قطعی است)

*به دلیل تخلف بختیاری‌زاده، مربی دروازبان‌های تیم فولاد خوزستان در دیدار برابر استقلال خوزستان، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رأی قطعی است)

* در دیدار تیم‌های استقلال و سپیدرود رشت، به دلیل تخلفات تماشاگران تیم استقلال مبنی بر سردادن شعار زننده از سوی تماشاگرانش، این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قطعی است). تیم سپیدرود نیز به دلیل درگیری هواداران تیمش به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رأی قطعی است) با توجه به میهمان بودن تیم سپیدرود رشت و گزارش ناظر و داور بازی و همچنین سابقه موجود، به این تیم اخطار داده می‌شود چنانچه در بازی‌های بعدی تخلفی از سوی تماشاگران تیم منتسب رخ دهد، این تیم با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد.

*تیم سپاهان اصفهان به خاطر پرتاب نارنجک از سوی تماشاگرانش به انجام یک بازی خانگی در زمین بی طرف غیر از استان میزبان و میهمان به تشخیص و تعیین کمیته برگزار کننده مسابقات محکوم شد.(این رأی قابل تجدید نظر است)

* در مسابقه تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان از سوی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر درگیری و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به تذکر کتبی و پرداخت30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رأی قطعی است). سعید الویی، مربی تیم ذوب‌آهن نیز به خاطر اعتراض به کمک داور بازی که منجر به اخراجش شد، به تذکر کتبی محکوم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رأی قطعی است)

لیگ برتر فوتسال

تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار برابر تیم آتلیه طهران قم بخاطر رفتار زننده عده‌ای از تماشاگرانش و قصد حمله‌ور شدن به اتاق داوران، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رأی قطعی است)

انتهای پیام/

نظر شما