شناسهٔ خبر: 24274222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

احمدی‌نژاد حاشیه امن دارد، اگر یکی از کارهای او را خاتمی انجام می‌داد...

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه موضوع آقای احمدی نژاد به نظر بسیار پیچیده می‌آید؛ مجموعه عواملی را در تحلیل نامه سرگشاده‌ای اخیر وی به مقام معظم رهبری برشمرد.

صاحب‌خبر -
غلامرضا حیدری، درباره نامه احمدی‌نژاد به رهبری که در آن خواستار برکناری رئیس قوه قضائیه و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری و مجلس شده بود، اظهار داشت: موضوع آقای احمدی نژاد به نظر بسیار پیچیده می‌آید؛ اگر بخواهیم نامه سرگشاده‌ای اخیر وی را به مقام معظم رهبری را مورد کنکاش قرار دهیم یکی از عوامل آن جریان اصوالگرایی یا هر جریانی است که ایشان را رئیس جمهور کرد و عامل دیگر جریانی است که آنقدر از احمدی نژاد حمایت کرد که در برنامه پخش زنده تلویزیونی هر اتهامی را که خواست را به مرحوم هاشمی رفسنجانی زد و اجازه دفاع از خود نیز به ایشان داده نشد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از عوامل، جریانی است که به صورت مافیایی در زمینه قاچاق کالا و موسسات مالی عمل می‌کند و در زمینه تکنولوژی دور زدن تحریم‌ها هزاران میلیارد از اموال ملت را غارت کرد که از بابک زنجانی به‌عنوان یکی از مصادیق آن می‌توان نام برد؛ لذا باید مجموعه این عوامل با یکدیگر دیده شوند.

وی اضافه کرد: آقای احمدی‌نژاد آنقدر حاشیه امن دارد که هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید و در نامه سرگشاده خود به مقام معظم رهبری به‌صورت کاملا پر مدعا قصد زیر و رو کردن تمامی ارکان نظام را دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جریانی که هر روز رئیس دولت اصلاحات را محدودتر و ممنوع‌التصویر می‌کند اگر یکی از کارهای احمدی‌نژاد را ایشان انجام می‌داد، مشخص نبود که چه حکمی برای وی در نظر می‌گرفت و شاید این حکم، اعدام بود!

حیدری تصریح کرد: اگر بخواهیم نامه آقای احمدی‌نژاد مورد کنکاش قرار بگیرد باید این مجموعه عوامل به‌صورت سیستمی مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص اینکه آقای احمدی‌نژاد از صبر نظام در اقدامات خود سوء استفاده می‌کند، اظهار داشت: در عمل شاهد هستیم که احمدی‌نژاد حاشیه امنی دارد.

منبع: خانه ملت

نظر شما