شناسهٔ خبر: 24273155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت اهواز:

پیشرفت های نظام اسلامی به برکت خون شهیدان است

امام جمعه موقت اهواز شکست غرب در سوریه و پیشرفت های کنونی ایران اسلامی را نتیجه خون شهیدان برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، شامگاه گذشته در یادواره شهدای آرمیده در حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی، با اشاره به اینکه در هزار سال اخیر بنا بر حذف و پاکسازی ایران از صفحه نقشه جغرافیایی بود، اظهار داشت: پیشروی نیروهای بعثی نیز به این خاطر و برای تکه تکه کردن ایران بود اما امروزه فرزندان ما در شرق دریای مدیترانه قدرت ایران اسلامی را به رخ می کشند.

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: فرزندان ایران اسلامی کار را به جایی رساندند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اجلاس امنیتی مونیخ بال پهباد ایرانی را به گمان خودش به وزیر خارجه مان نشان داده و می گوید که می خواستید با آن هواپیمای نیروی هوایی ما را ساقط کنید.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی با اشاره به اعتراف سفیر پیشین آمریکا در سوریه مبنی بر اینکه ایران یکجا قدرت های غربی را در سوریه شکست داده است، تصریح کرد: چنین افتخاری به برکت شهدای مدافع حاصل شده است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز نه تنها بغداد بلکه کربلا و نجف هم سقوط کرده بود.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و همه پیشرفت ها و داشته هایمان را مدیون شهدای عزیز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه آمریکا خواهان تبدیل ایران به لیبی و سوریه بود، خاطرنشان کرد: ۳۶۰ میلیارد دلار پول لیبی پس از دخالت آمریکا ناپدید و این کشور به چند بخش تقسیم شد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1

نظر شما