شناسهٔ خبر: 24272985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم تالو پاس ناجا برای رویارویی با تیم مقاومت در زنجان اردو زده است

زنجان - ایرنا - سرپرست تیم ووشو 'تالو' پاس ناجا گفت: تیم تالو 'پاس ناجا' به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر برای رویارویی با تیم تالو 'باشگاه مقاومت' در شهر زنجان اردو زده است.

صاحب‌خبر -

مجید زنجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته 11 و 12 از سری رقابت های لیگ برتر ووشو 'جام ستارگان' باشگاه های ایران، روز سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد و تیم پاس ناجا به مصاف تیم های 'باشگاه مقاومت و شهرداری ملارد' خواهد رفت.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر تیم های باشگاه مقاومت و شهرداری ملارد به ترتیب در جایگاه چهارم و ششم جدول قرار دارند، یادآور شد: تیم پاس ناجا در بازی های دور رفت با نتیجه 9 بر 4 و 13 بر صفر، به ترتیب تیم های مقاومت و شهرداری ملارد را مغلوب کرده است.
زنجانی ادامه داد: تیم پاس ناجا با کسب 21 امتیاز در رده سوم قرار دارد و رده نخست و دوم جدول نیز در اختیار تیم های 'پارس جنوبی و دانشگاه آزاد' است.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در 2 بخش 'ساندا و تالو' و با شرکت 9 تیم برگزار می شود که ورزشکاران سانداکار در اوزان 90 - 85 - 80 - 75 - 70 - 65 - 60 - 56 - 52 کیلوگرم به مصاف یکدیگر می روند، افزود: 22 اسفند جاری نیز مسابقات فینال برگزار خواهد شد و پاس ناجا در این مرحله از پیکارها به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت.
زنجانی با بیان اینکه اردوی بخش ساندا تیم پاس ناجا نیز به مربیگری حمیدرضا منصوریان و حمید زرینی و به سرپرستی رسول احمدی در تهران برگزار می شود به اردوی آماده سازی تالو در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این اردو از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور 6 تالوکار به سرمربیگری 'غفار امانی' در آکادمی ووشو شهر زنجان آغاز شده است و تا دوشنبه /هفتم اسفند جاری/ نیز ادامه خواهد داشت.
به گفته وی 'مجید حسنلو از زنجان، علی خاکسار از کهکیلویه و بویراحمد، بهروز اکبرزاده از آذربایجان شرقی، رضا صبوری از مشهد و فرشید اسدیان و امیرحسین گودرزی از تهران، در اردوی زنجان حضور دارند و تمرینات فنی و میدانی و کار با وزنه را زیر نظر سرمربی تیم انجام می دهند.
زنجانی در پایان از تعامل و همکاری بسیار خوب سردار علی آزادی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی معاون آموزش و تربیت، سرگرد اصغر اکبری رئیس تربیت بدنی، سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان و رامین موحدنیا رئیس هیات ووشو این استان، در برگزاری اردوی آمادگی تیم تالو پاس ناجا کشور قدردانی کرد.
6084/6085

انتهای پیام /*

نظر شما