شناسهٔ خبر: 24272897 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون اجتماعی ناجا:

منتظر هستیم تا پرونده اغتشاشات خیابان پاسداران برای ما و مردم مشخص شود

معاون اجتماعی ناجا گفت: ما و سیستم قضایی کشور به جد در حال رسیدگی به پرونده اغتشاشگران خیابان پاسداران هستیم و منتظر هستیم تا پرونده برای ما و مردم مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قضایی فارس سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی درحاشیه اختتامیه سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها که امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث اخیر خیابان پاسداران اظهار کرد: همگان می دانند که برقراری امنیت در مناسبت ها و موقعیت های اجتماعی سازگار خاص خودش را دارد و نیاز به تدبیر، فکر، صبر، مدیریت و هوشمندی دارد.

وی ادامه داد: در واقع برخورد با این موقعیت ها نیاز به هوش رفتاری و اندیشه راهبردی دارد.

منتظر المهدی گفت: انچه که مسلم است همه اقدامات برای برقراری امنیت در خیابان پاسداران انجام شد و مهم تر از همه جداساری صف مردم از اغتشاشگران بود.

وی افزود: هر آن گاه که ضرب العجل پلیس به سربیاید و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شد هیچ گاه کسی را توان تاب در مقابل با پلیس را نخواهد داشت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ادامه داد: ما و سیستم قضایی کشور به جد در حال رسیدگی به پرونده اغتشاشگران خیابان پاسداران هستیم و منتظر هستیم تا پرونده برای ما و مردم مشخص شود.

وی در رابطه با حمل اسلحه توسط ماموران پلیس گفت: این موضوع هم جز سازوکارهای برقراری امنیت در مناسبت ها است و اصول خاص خودش را دارد که تک تک ان برنامه ریزی شده است.

منتظرالمهدی در رابطه با فیلم منتشر شده از دختری که اقدام به کشف حجاب کرده بود و نحوه برخورد پلیس با این دختر گفت: این موضوع هم در دست بررسی است.

انتهای پیام/

نظر شما