شناسهٔ خبر: 24272744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

تركیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

شفر با تیمی خسته در آستانه دربی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، استقلالی ها در بازگشت از لیگ قهرمانان با فاصله کمی تا دیدار با فولاد خوزستان روز جمعه راهی اهواز شدند تا برابر این تیم به میدان بروند.

با توجه به نزدیکی دو تیم از نظر امتیازی در جدول رده بندی، این دیدار برای استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است اما شفر در این دیدار 6 بازیکن خود را در اختیار ندارد و بازیکنان اصلی او برابر الهلال نیز خسته هستند و سرمربی آبی ها احتمالا به تعدادی از آنها استراحت دهد.

حسینی با مصدومیت رحمتی این شانس را دارد تا دوباره درون دروازه استقلال قرار گیرد. وریا غفوری و خسرو حیدری در این دیدار احتمالا مدافعان کناری آبی ها خواهند بود اما این احتمال نیز وجود دارد که سهرابیان این بازی را به عنوان مدافع چپ آغاز کند تا حیدری برای دربی استراحت کافی داشته باشد.

در مرکز خط دفاعی در آستانه دربی و با توجه به دو اخطاره بودن مجید حسینی، پادوانی گزینه ای مناسب برای تغییر در ترکیب دفاعی است تا این بازیکن کنار چشمی قرار بگیرد.

ابراهیمی و باقری در این دیدار در مرکز زمین حضور خواهند داشت و به نظر می رسد اسماعیلی و شجاعیان دو هافبک استقلال در کناره های زمین هستند.

خط حمله استقلال نیز شرایطی مشابه خط دفاع دارد و شفر می تواند از قربانی و انصاری به جای تیام و جپاروف استفاده کند تا این بازیکنان با استراحت کامل آماده دربی شوند.

نظر شما