شناسهٔ خبر: 24272214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیکان دوباره اوج گرفت/ ۳ برد متوالی پس از ۱۱ هفته ناکامی

شاگردان مجید جلالی بعد از ۱۱ بازی دور از پیروزی، بار دیگر روی نوار برد افتاده و برای سومین هفته متوالی پیروز از میدان خارج شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیروزی تیم فوتبال پیکان در تبریز برابر گسترش فولاد سومین پیروزی متوالی این تیم بعد از ۱۱ بازی دور از پیروزی بود. پیکانی ها که فصل را خوب شروع نکرده بودند و در هفته های ابتدایی آنقدر بد نتیجه گرفتند که حتی قرار گرفتن در قعر جدول را هم تجربه کردند، به یکباره از هفته پنجم اوج گرفتند و با ۷ پیروزی متوالی تا رده دوم جدول هم بالا آمدند. اما این روند به یکباره متوقف شد تا جلالی و تیمش هفته‌های زیادی در حسرت پیروزی باقی بمانند.

تیم جلالی آخرین بار در هفته یازدهم سپاهان را شکست داد و این آخرین برد این تیم در نیم فصل اول بود. پیکان روزهای بدی را سپری کرد و ۱۱ بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشت و رفته رفته از رده دوم به رده هشتم جدول سقوط کرد. 

این تیم با پیروزی در یک بازی معوقه از هفته بیست و یکم مقابل فولاد بار دیگر به جاده پیروزی بازگشت و بعد از آن در دو بازی مهم دیگر مقابل سیاه جامگان و گسترش فولاد به پیروزی رسید تا به ۳ پیروزی متوالی نه تنها بار دیگر روی نوار پیروزی گام بردارد، بلکه بار دیگر بتواند حضور در رده های بالای جدول را تجربه کند.

پیکان با ۱۰ پیروزی یکی از تیم های پر برد این دوره از رقابت های لیگ برتر است. اما نکته جالب در خصوص پیروزی‌های پیکان این است که هر ۱۰ پیروزی در دو مقطع به دست آمده است. یکبار پیکانی ها در هفت بازی پی در پی پیروز شدند و در مقطع دوم نیز سه پیروزی پشت سر هم برای این تیم رقم خورد تا آمار جالب توجهی برای تیم پیکان ثبت شده باشد.

شاگردان مجید جلالی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شدند در یک بازی خارج از خانه با ۳ گل بر میزبان خود گسترش فولاد تبریز غلبه کنند و جمع امتیازات شان را به عدد ۳۸ برسانند. 

نظر شما